news08.net/ads.txt

ביום ראשון: עיריית רחובות חוזרת לקבל קהל על פי התו הירוק

עיריית רחובות פותחת מחדש את השערים לשירות התושבים והתושבות: החל מיום ראשון הקרוב, יחזרו חלק ממחלקות העירייה למתכונת של קבלת קהל פרונטלית: מינהל ההנדסה, אגף המיסים והאגף לשירותים חברתיים.

העירייה תפעל על פי תנאי התו הירוק כלומר: על הנכנסים להציג תו ירוק, בצירוף תעודה מזהה, רישיון נהיגה, דרכון). הצגת התו הירוק באפליקציה: בהצגת המסך ובו האנימציה הנענה.

על מנת למנוע התקהלות ולהקטין ככל שניתן את המגע בין תושבים על מנת להפחית את הסיכון להדבקה במקרה של נשאות נגיף הקורונה, קבלת הקהל תיעשה במתכונת של הזמנת תור מראש באגף המיסים ובאגף לשירותים חברתיים . על מנת לשמור על בריאות התושבים מקבלי השירות וגם על בריאות העובדים נותני השירות , יודגש כי קבלת הקהל בכל מקרה תהיה רק של אדם אחד ולא יותר. בני משפחה מתבקשים שלא להגיע יחד אלא לשלוח נציג אחד לצורך טיפול בעניינם.

חשוב להדגיש כי השירות המקוון של מחלקות העירייה באמצעות האתר העירוני והאפליקציה יימשכו כרגיל, ואף מומלץ לשימוש , בכתובת : https://www.rehovot.muni.il/

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו רוצים לחזור ולהעניק שירות פרונטלי לתושבים, ונעשה כן באופן הדרגתי עם פתיחת חלק ממחלקות העירייה. חשוב לציין כי נמשיך להעניק לתושבים ולתושבות שירות טלפוני ושירות באמצעים דיגיטליים כפי שעשינו עד כה”

מנהל הנדסה

קבלת הקהל בימים: ראשון בין השעות 08:30-12:00, שלישי בין השעות 16:00-19:00 וחמישי בין השעות 08:30-12:00. אגף הפיקוח על הבנייה יקבל קהל ביום ג’ בין השעות 16:00-19:00.

אגף המיסים

קבלת קהל בימים א’ -ה’ בין השעות 8:00 – 12:00 ובימים א’ ו ג’ גם בין השעות 16:00- 18:00. שעות המענה הטלפוני להזמנת תורים : ימים א’-ה’ 8:30-16:00 בטל. 08-9392224

האגף  לשירותים חברתיים

קבלת הקהל בתיאום מראש בטל. 08-9392620, שעות המענה הטלפוני להזמנת תורים : ימים א’-ה’ 8:30-15:30

* התו ירוק הוא תעודה רשמית המעידה על קבלת מנת חיסון שניה מפני קורונה או על החלמה ממחלת הקורונה. הזכאים לתעודת התחסנות או לתעודת החלמה יכולים להנפיק תו ירוק באמצעות אתר משרד הבריאות באפליקציית רמזור ובאמצעות מוקד קוד הבריאות במספר 5400* בעלי טלפון כשר או מי שאינם יכולים להנפיק את התעודה באפליקציה יוזמנו להיעזר בשירות מענה קולי במספר 02-508-2000.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן