news08.net/ads.txt

עיריית רחובות חילקה מלגות בסך של חצי מיליון שקלים ל-250 סטודנטים תושבי העיר

מלגות קהילתיות

במסגרת תכנית המלגות הקהילתיות חילקה עיריית רחובות ל-250 סטודנטים תושבי העיר, מלגה על סך 2,000 ש”ח תמורת 25 שעות פעילות בקהילה. הטקס התקיים ב’אשכול פיס’ במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל, מנהלת מרכז הצעירים ‘עתידים’, אורלי הלל, הסטודנטים ונציגי הארגונים שבהם התנדבו.

תכנית המלגות הקהילתיות נועדה על מנת לעודד סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול בקהילה תמורת מלגה עירונית. לאורך השנה השתלבו הסטודנטים ב-50 ארגונים שונים הפועלים בעיר, בליווי משפחות, ילדים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, חילקו מזון לנזקקים, קידמו פעילויות חברתיות ועוד. התכנית זכתה להיענות גדולה כאשר נרשמו אליה למעלה מ-500 סטודנטים, אך רק 250 סטודנטים הזכאים עפ”י קריטריונים שקבעה ועדת המלגות, השתבצו לארגונים ויצאו לדרך.

במהלך הערב נשא דברים גם נציג הסטודנטים, אסף מדהלה, שהביע את תודתו ליוזמי התוכנית וציין את התרומה הכפולה שהיא מספקת. מצד אחד, הנושא הכספי שמקל על שכר הלימוד, ומצד שני החשיפה והאפשרות לתרום לקהילה. בשם הארגונים נשאה דברים שוש גרוספלד, מארגון “ספיישל אולימפיקס” שציינה בהתרגשות את תרומתם של הסטודנטים לפעילות הארגון.

ראש העיר, רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול: “בחמש השנים האחרונות הענקנו לסטודנטים מלגות על סך של 1000 ₪, לכל סטודנט. לשמחתי הרבה, השנה הצלחנו להכפיל את סכום המלגה ל-2000 ₪ לכל סטודנט. תכנית המלגות הקהילתיות הינה תכנית מבורכת, שבאמצעותה הסטודנטים נחשפים למוסדות וארגונים חברתיים בעיר ולוקחים חלק פעיל בעשייה החברתית והקהילתית בעיר”.

https://www.facebook.com/MatanDil/videos/668474233347579/

סגן ראש העיר , עו”ד מתן דיל אמר כי “תקציב המלגות שחולק השנה לסטודנטים תושבי רחובות עומד ע”ס 2.2 מיליון שקלים. זהו תקציב עצום שרובו ממשאבים חיצוניים בזכות שיתופי פעולה ועבודת גיוס שאנו עושים. תכנית המלגות הקהילתיות מוכיחה את עצמה, אנו שומעים מארגונים כי סטודנטים ממשיכים להתנדב במסגרתה גם כשהשעות הפורמליות של התכנית הסתיימו”.

מנהלת מרכז צעירים, אורלי הלל הוסיפה: “זו השנה הראשונה בה הסטודנטים הגישו את הבקשה באופן מקוון. התהליך היה מוצלח ויעיל יותר. אנו מפעילים מגוון של מלגות לטובת הסטודנטים, כך שכל סטודנט יכול למצוא כיוון פעילות. אני רוצה להודות לצוות מרכז הצעירים “עתידים”, על עבודתם המסורה במהלך השנה לטובת צעירים העיר בכלל והסטודנטים בפרט”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן