עיריית רחובות חנכה ניידת ביטחון ייעודית

בעיריית רחובות החליטו על מדיניות של אפס סובלנות כלפי תקיפת עובדי ציבור ושמירה על העובדים ועל תושבים מקבלי שירות *אגף הביטחון והחירום והאגף לשירותים חברתיים בשיתוף האגף להגנה על עובדי רשויות מקומיות במשרד הרווחה פועלים לשמירה על עובדות ועובדי האגף לשירותים חברתיים ועל התושבים בשל מקרי עבר *


הבוקר נערך טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול וכל הגורמים הרלוונטיים, לחנוכת הניידת והיכרות עם שלומי, השומר החמוש שמאייש אותה בשבועות האחרונים מאז תחילת הפעלתה.

כחלק מהפקת לקחים ממקרה שקרה בעבר, שבמהלכו תקפו באלימות עובדת במתקן רווחה של העירייה, בעיריית רחובות החליטו על מדיניות של אפס סובלנות כלפי תקיפת עובדי ציבור.
לפני כחודש החלה לפעול ניידת ביטחון ייעודית המאבטחת את מתקני הרווחה הפזורים ברחבי העיר ואת עובדי הרווחה בביקוריהם השונים. הניידת מופעלת על ידי שומר חמוש אשר מגיע מדי יום למתקנים השונים, מסייר ונמצא בקשר עם אנשי המקצוע, מלווה אותם ומוזעק במידת הצורך לטיפול באירועים חריגים. הבוקר נחנכה הניידת בטקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, חבר המועצה עו”ד שמוליק בר דנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים, מנכ”ל העירייה מאיר דהאן, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, בת חן קרני וסגניתה אבישג אשכנזי, מנהל האגף לביטחון וחירום אליצור זרחי וסגנו אופיר מזרחי, ברק מנהל האגף להגנה על עובדי רווחה ברשויות המקומיות במשרד הרווחה והאגף לשירותים חברתיים ועבדים נוספים וכמובן שלומי, השומר החמוש שמאייש את ניידת הביטחון של עובדי הרווחה.

אגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות, בשיתוף פעולה עם האגף להגנה על עובדי רווחה ברשויות המקומיות במשרד הרווחה והאגף לשירותים חברתיים ברחובות- התקין במהלך השנתיים האחרונות מיגון נרחב לעובדי הרווחה במתקנים השונים ברחבי העיר הכולל מצלמות אבטחה, חידוש לחצני מצוקה, ועוד מאבטח חמוש. בימים אלה נוספה גם הניידת לסל המיגון הנ”ל. האגף להגנה במשרד הרווחה נמצא בקשר ישיר גם עם אגף הביטחון ובתיאום מלא עם האגף לשירותים חברתיים ועובדיו.

ראש העיר, רחמים מלול: “חשוב לנו להעניק את השירות הטוב ביותר, אולם חשוב גם לשמור על מוגנות העובדים והתושבים. חידוש מערך המוגנות ותגבור האגף בניידת ביטחון הינו משמעותי וחשוב, ומעניק לעובדים ביטחון וגיבוי לביצוע עבודתם החשובה”.

חבר המועצה עו”ד שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים: “העברת המסר לעובדים ולתושבים כי ביטחונם חשוב לנו, ואנו משקיעים על מנת להעניק להם את הסביבה הראויה לעבודה, היא צעד חשוב מאוד בעיני. תודה לכל העוסקים במלאכה”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “אני מקדמת בברכה את התוכנית החדשה של משרד הרווחה להבטחת מוגנותם של עובדי האגף ולקוחותיו. אני מודה לראש העיר, למנכ”ל העירייה, למחזיק התיק ולצוות אגף הביטחון על נכונותם לקדם מהלך חשוב זה למען כולנו”.

אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון וחירום: ״אגף הביטחון גאה לשרת גם את תושבי העיר מקבלי השירות וגם את עובדי העיריה. נמשיך לעשות כל שניתן לשם הענקת ביטחון לעובדי אגף השירותים חברתיים והתושבים מקבלי השירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן