עיריית רחובות: כ-11,000 ילדים צפויים להירשם לגני ילדים לשנה”ל תשפ”א

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגני הילדים באגף החינוך והנוער, נערכה לקראת פתיחת ההרשמה לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תש”פ. החל מה-27 בינואר, הרישום לגני ילדים העירוניים (בין הגילאים 3-6) יבוצע אך ורק באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני, www.rehovot.muni.il/

במסגרת הצהרונים גם השנה תמשיך העירייה לקדם את גני צהרון – גני יום לימודים ארוך לכן בביצוע הרישום יתבקשו ההורים לסמן האם הם מבקשים גן עם צהרון (גן יום לימודים ארוך עד 17:00) או גן ללא צהרון, ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים. הסימון לגן עם צהרון אינו מהווה הרשמה לצהרון. ההרשמה לצהרוני גני הילדים של רשת חוויות תתבצע רק לאחר קבלת השיבוצים לגני הילדים בעיר ועל פי הגן אליו שובץ הילד/ה, והיא תיערך בשלושה מועדים, על פי הגילאים השונים, במהלך החודשים מאי-יולי 2019, באתר רשת חוויות.

כמו כן, במהלך הרישום באתר העירוני, תיפתח אפשרות להשתתפות והתחייבות לתכנית הלימודים הנוספת (תל”ן) בגן. לדברי ראש העיר, רחמים מלול, “אנו משקיעים במיוחד במערכת החינוך בעיר בהיבט הפדגוגי והפיזי, על מנת להעניק לדור העתיד את התשתית החינוכית הטובה ביותר. בשנים האחרונות נבנו עשרות גני ילדים על מנת להעניק מענה וסביבת לימודים נעימה ונוחה לכלל הילדים בעיר. אני מאחל לכל הנרשמות והנרשמים לגני הילדים העירוניים צמיחה ופריחה במערכת החינוך העירונית”.

מ”מ ראש העיר, העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “גם השנה אנו עושים הכל על מנת לשמור על הרצף החינוכי של גן וצהרון יחד, ובכך למנוע מההורים טרחה מיותרת ואי התאמה בין גן לצהרון רצוי. אנו קשובים לבקשות ההורים לילדי הגנים ולצורכיהם במשך כל ימות השנה, ומזמינים אתכם לפנות אלינו בשאלות או בקשות”.

הורים המבקשים סיוע בביצוע הרישום באמצעות האינטרנט, יוכלו להגיע למרכז הרישום שייפתח בעירייה במקביל לפתיחת הרישום, רחוב ביל”ו 2, קומה 2, בשעות קבלת קהל, בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-12:00 וביום ג’, גם בין השעות 16:00-18:00. אין קדימות או עדיפות לביצוע הרישום בעירייה, ההגעה למרכז הרישום היא למטרת מתן סיוע בלבד. לפרטים ניתן לפנות למחלקה לגיל הרך בטל’: 9392431, 9392657/8/9.

לחצו כאן לחוברת מידע והנחיות הרשמה לגני הילדים לשנת הלימודים תשפ”א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן