news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מודיעה: מתחם חיסונים מיוחד יעמוד לרשות התושבים לחיסון ראשון, שני ושלישי

על רקע העלייה בשיעור התחלואה בכל הארץ והמלצה חד משמעית של משרד הבריאות להתחסן – עיריית רחובות פותחת בשיתוף מד”א מתחם חיסונים ליום אחד לכולם: חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו; חיסון שני לכל בני הנוער שהתחסנו במקום במתחם החיסונוער (ב-27.7) וחיסון שלישי – ה”בוסטר” – לבני 60 ומעלה ולכל קבוצת אוכלוסייה שהממשלה תקבע  עד אז כי ניתן לחסן בחיסון זה.

המתחם צפוי להיפתח באולם אוסי וזוהר במרכז חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, ביום שלישי הקרוב, 17.8 בין השעות 17:00-22:00 . במקום יחכו לבני הנוער די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של טלפון חכם וטאבלט בין כל המתחסנים.  על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״התחסנות היא הדרך היחידה להימנע מתחלואה קשה, והיא תאפשר לנו לחזור לשגרה שלנו. משרד הבריאות ממליץ לכל בני ה-12 ומעלה, ילדים ובוגרים – להתחסן. הקמנו מתחם בזק למען תושבי רחובות – כדי שנוכל להחזיר את רחובות להיות ירוקה ובטוחה. אני קורא לכל מי שלא התחסן- בואו למתחם החיסונים בשלישי הקרוב”.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: “פעלנו מול הגורמים הרלוונטיים על מנת שנוכל להקים ברחובות מתחם התחסנות יעיל וקרוב לבית, לכל אחד מהחיסונים – תושבי רחובות, בואו להתחסן כדי שנוכל לשמור על רחובות בריאה ככל שניתן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן