news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מפרסמת הבוקר את השיבוץ לחטיבות הביניים הממ”ד לשנה הבאה; “חשוב כי התלמידים וההורים לא יהיו בחוסר וודאות”

עם תום רישום כל התלמידים, פורסמו הבוקר באתר העירייה השיבוצים למאות תלמידי ותלמידות כיתות ו’, לחטיבות הביניים הממלכתיות דתיות בעיר: 92% שובצו בבתי הספר שאותם בחרו כעדיפות ראשונה בעת הרישום. לראשונה, נרשמו גם תלמידי קריית עקרון באתר העירייה ברחובות וגם הם יחד עם תלמידי העיר יקבלו את שיבוצם. 

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו ממשיכים להיערך לשנת הלימודים הבאה, במקביל להתמודדות עם התקופה המאתגרת . חשוב כי התלמידים וההורים לא יהיו בחוסר וודאות לקראת השנה הבאה”.

ממלא מקום רה”ע ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “דווקא בתקופה זאת כאשר המדינה כולה עסוקה במשבר נגיף הקורונה, החלטתי יחד עם מנהלת אגף החינוך לפרסם את השיבוצים כדי לאפשר לכם ליהנות מהרגע המרגש בו אתם מתבשרים על שיבוצכם לחטיבה. בתי הספר הם מצוינים ואני סמוך ובטוח שכל בחירה שלכם תהיה מצוינת. אני מבקש להודות לאגף החינוך על עבודתם המקצועית  על מנת לאפשר למירב התלמידים את בחירתם”.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “בתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים ברחובות הם בתי ספר מצוינים המציעים סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים. אני מאחלת בהצלחה לכל התלמידים ומודה לצוות מחלקת בתי הספר העל יסודיים על שיבוץ מושכל ועבודה מקצועית, ולמנהלי בתי הספר על עבודה בשקיפות ובלב חפץ”.

ניתן להגיש ערר בקישור באתר העירייה בין התאריכים 8.4.20-28.4.20, בנוסף ניתן לפנות במייל למחלקת עי”ס בעירייה במייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן