news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מציגה: אוזן קשבת ותוצאתה – מתחם כושר וחניון ציבורי חדשים בשכונת רחובות הצעירה

הגנים הציבוריים ברחבי העיר רחובות בהובלת רחמים מלול ממשיכים להתחדש: השבוע נפתחו לציבור מתחם כושר חדש בשכונת צרפתי ברח’ שמשון צור וחניון ציבורי פתוח לדיירים, בשכונת רחובות הצעירה – בהתאם לבקשת וועד הפעולה של תושבי המקום, בראשות אביהו שמחי.

מתחם הכושר החדש מתפרש על שטח של כ-380 מ”ר וכולל מתקן כושר פונקציונאלי, מתקן כוח משולב וסיבולת לב ריאה. כמו כן הוצבו בו מתקני כושר בדידים כמו אופני ספינינג, מתקן אופניים מונגש לבעלי מוגבלויות, מתקן דחיקת כתפיים, מתקן חתירה ועוד. משטח המתחם עשוי דשא סינטטי צבעוני ובטיחותי ובמקום הוצבו פנסי תאורה. כאמור בסמוך למתחם הפונקציונאלי, סללה העירייה אספלט והקימה מגרש חנייה לטובת תושבי האזור.

“מאז שנכנסה הקורונה לחיינו, רבים מתושבי העיר מעדיפים לבצע פעילות גופנית באוויר הפתוח ולא בחללים סגורים, ומתחמי הכושר בשכונות עונים על הצורך הזה”, אמר רחמים מלול. “אנחנו ממשיכים להיות קשובים לבקשות התושבים ולהתאים עבורם את המרחב הציבורי בעיר”.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ – שללא ספק מאז כניסתו לתפקיד עושה חיל ונענה לצרכי התושבים: “אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם התושבים שהוליד פינה יפהפיה בשכונה. אנו עומדים בקשר רציף עם כל וועדי השכונות ובאמצעות שיתוף הפעולה עם דיירי ‘צרפתי על הפארק’ ובראשם אביהו שמחי תושב השכונה – הצלחנו לקדם ולבצע גם את הפרויקט הזה. אני מודה לתושבים על המשוב ובטוח שהם ייהנו ממתחם הכושר החדש והחניון הסמוכים לביתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן