news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מקימה מתחם בדיקות קורונה נוסף לשירות התושבים; מנכ״ל העירייה דורון מילברג: “פועלים להקים מתחם נוסף”

בהנחיית ראש העיר, רחמים מלול: בימים אלה החלה מחלקת החירום באגף הביטחון של עיריית רחובות בהקמת מתחם דרייב אין נוסף לביצוע בדיקות קורונה, נוסף על מתחם הדרייב אין הקיים בסמוך למשרדי הוטרינר העירוני.  המתחם החדש לבדיקות מוקם על ידי עיריית רחובות ויעמוד לרשות מד”א וקופות החולים אשר מבצעים את הבדיקות בפועל.

בשבועות האחרונים התלוננו תושבים על עומס במתחם הקיים. ראש העיר, רחמים מלול, הנחה להקים מתחם נוסף על מנת להקל ולזרז את ביצוע הבדיקות. בישיבה שנערכה השבוע בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים הוחלט להקים מתחם נוסף. המתחם ימוקם בשטח הפתוח שבסמוך לאתר הפרדסנות בקצה הכביש העוקף המזרחי- דרך בגין. כמו כן הוחלט בישיבה זו כי במתחם הקיים יורחבו שעות הפעילות ויובאו בודקים נוספים מטעם מדא, על מנת להפחית את זמן ההמתנה של התושבים. בנוסף – שני המתחמים יותאמו לפעילות בחורף , במזג אוויר קר וגשום.  בימים אלה החלו עבודות להכשרת השטח למתחם הנוסף- סלילה באספלט, חיבור לתשתיות חשמל ומים. על פי ההערכה, המתחם הנוסף יהיה מוכן עוד לפני ראש השנה.

מנכ״ל העיריה דורון מילברג: ״לאור בקשות התושבים והנחיית ראש העיר – אנו פועלים להקים מתחם נוסף לבדיקות קורונה מהירות הנערכות במתכונת דרייב אין. כמו כן בקשנו ממד”א וקופות החולים לעשות הכל מנת לבצע את הבדיקות במהירות האפשרית ללא המתנה ארוכה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן