news08.net/ads.txt

עיריית רחובות נענתה לבקשתו של מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי ותעביר מקדמה בגובה 25% מתקציב המענקים והתמיכות לאגודות הספורט

עיריית רחובות תקדים תשלום של 25% מתקציב המענקים והתמיכות לאגודות הספורט כבר כעת, עוד בטרם אישור התקציב – כך נמסר היום (חמישי) מעיריית רחובות, זאת לבקשתו של רועי שרעבי, חבר המועצה המופקד על תיק הספורט. ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג ניאות לבקשה מיידית.

מידי שנה מועבר לאגודות הספורט תקציב שנתי של תמיכה מטעם עיריית רחובות. על מנת שאגודות הספורט יוכלו להשתמש בו לצרכיהן כבר כעת, אישרו ראש העיר רחמים מלול והמנכ״ל דורון מילברג, לבקשת מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי, את הקדמת חלק מהתשלום כבר כעת, בשיעור של 25% מהתקציב השנתי. ובכן, על אגודות הספורט להגיש כבר כעת בקשה והיא תאושר באופן מיידי – כך מבטיח שרעבי.

רועי שרעבי

מי שייהנו מהקדמת התשלום למעשה הן כל אגודות הספורט בעיר העוסקות בספורט ההישגי: כדורגל, כדורסל, כדוריד וכיוב’.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אני רואה חשיבות רבה בתמיכה בספורט ההישגי והייצוגי של רחובות, ואתמוך בו ככל שניתן. אנו עושים זאת הן בדרך של תמיכה כספית והן בדרך של טיפול בתשתיות הספורט- הקמת מגרשים ואולמות חדשים וחידוש הקיימים. בימים אלה אנו יוצאים לדרך עם הקמת האצטדיון העירוני, גולת הכותרת בתחום״.

רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: ״ביקשתי להקדים את התמיכה באגודות הספורט בשל הצורך הגדול העולה מהשטח. כמחזיק תיק הספורט אעשה הכל על מנת לקדם את הספורט בעיר בכל התחומים, ואני מודה לראש העיר רחמים מלול ולמנכ״ל דורון מילברג שנענו לבקשתי. נמשיך להוות כתובת לראשי הקבוצות ואני מזמין כבר כעת את אגודות הספורט להגיש בקשות שיאושרו באופן מיידי״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן