news08.net/ads.txt

עיריית רחובות נקטה במספר צעדים בעקבות המקרה בביה”ס נבון

כזכור, ביום שישי נודע כי אשת צוות חינוכי מביה״ס נבון בעיר נדבקה בנגיף הקורונה. לאחר בדיקה התברר כי היא באה במגע עם שתי כיתות של ילדים, המונות 52 ילדים.  כמו כן היא באה במגע עם אנשי צוות חינוכי, מורים ועובדים.


בהתאם להנחיות משרד הבריאות למנהלת בית הספר, שתי כיתות התלמידים שעימם באה במגע וכל אנשי הצוות בבית הספר מחויבים בבידוד עד ליום 27.5 ועד בכלל. הודעות נמסרו להורי התלמידים ולאנשי הצוות.

מרגע היוודע הדבר, עיריית רחובות עמדה בקשר עם הגורמים הרלוונטיים באמצעות ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו, זוהר בלום ואגף החינוך בעיריית רחובות. הם הובילו את הטיפול בנושא ויצרו קשר עם גורמים כמו הנהלת ביה”ס , משרד הבריאות ומשרד החינוך, תוך שמירה על קשר רציף עם הנהגת ההורים בבית הספר. כבר ביום שישי ביקשו הורי התלמידים כי ייערכו בדיקות לגילוי נגיף הקורונה בקרב 52 הילדים שנכנסו לבידוד, ובעיריית רחובות ביקשו להוסיף לכך גם את כל אנשי הצוות שחויבו בבידוד. הוחלט כי הבדיקות ייערכו  לכ-150 נבדקים הכוללים את התלמידים ואת כלל הצוות בבית הספר, במימון עיריית רחובות.
ראש עיר, רחמים מלול: “אנחנו תומכים לחלוטין בדרישת ההורים לבדיקות לכל הילדים שנכנסו לבידוד, ודרשתי גם לבצע בדיקות לצוות החינוכי שנכנס לבידוד, אין סיבה שהם יחיו בחשש לאחר מגע עם חולה מאומתת. בהעדר מענה בנושא מהגורמים הממשלתיים , קופת חולים כללית נענתה לבקשתנו ואנו מסייעים במימון הבדיקות. הפתרון שאני מציע לנושא החשש מהידבקות בקורונה כעת כשמערכת החינוך חוזרת לפעילות מלאה הוא ביצוע בדיקות מדגמיות בקרב הצוות החינוכי והתלמידים, ואני פועל מול גורמים רפואיים כדי לקדם את הנושא באופן עצמאי ברחובות״.
ממלא מקום ראש העיר , זוהר בלום: ״אנחנו מלווים את האירוע מקרוב מאוד החל מיום שישי ועומדים בקשר שוטף עם הנהלת בית הספר וההורים. פנינו לכל גורם אפשרי כדי לאפשר בדיקות כפי שדורשים ההורים, אך לצערי לא קיבלנו מענה ולכן אנו נממן את הבדיקות עבור התלמידים והצוות. השבוע נתחיל בחיטוי בית הספר, על מנת להבטיח חזרה בטוחה לפעילות הלימודית בתום תקופת הבידוד של הצוות והתלמידים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן