news08.net/ads.txt

עיריית רחובות סגרה היום 31 אתרי בניה בעיר

צוות השיטור והפיקוח העירוני סגר היום 19 אתרי בנייה שבעליהם לא עמדו בתנאי ההסדר שעליהם חתמו – נסגרו על ידי השיטור העירוני ועוד 12 אתרי בניה שלא חתמו על הסדר
משטרה

בבית המשפט המחוזי בת״א לעניינים מינהליים התקבל היום פסק דין בעתירה של התאחדות הקבלנים נגד הרשויות שלא אפשרו להחזיר את העבודות באתרי הבנייה – רמת גן, בת ים וגבעתיים בראשון לציון. בית המשפט הבהיר כי לא ניתן להמשיך לעצור את פתיחת האתרים, אך ניתן לחייב את הקבלנים לחזור לעבודה תחת הגבלות מחמירות.

בהתאם לפסק הדין, חזרה לעבודה באתרי הבנייה מחייבת עמידה במספר תנאים, בין היתר:
• הצבה של איש אבטחה בכל כניסה לאתר
• האתר עומד בתנאי הנחיות פיקוד העורף ולא תהיה יציאה למיקלוט מחוץ לאתר הבניה
• העובדים באתר הם רק בעלי תעודת זהות כחולה או זרים בעלי אשרת עבודה
• מדי יום תועבר רשימת העובדים לקב״ט העירוני ולאתר יש איש קשר מוגדר
• לא תתאפשר לינה של אף עובד באתר הבנייה. כניסה לאתר עד 7:15 והוא ייסגר עד 8:30 .יום העבודה יסתיים בשעה 18:00, האתר ייסגר וינעל.
• לעיריה יש סמכות להפסיק את העבודה באתר במידה ותהיה הפרה מצד הקבלן

עיקרי פסק הדין דומים מאוד לנוהל המחייב שעיריית רחובות הכינה זה מכבר עבור הקבלנים הבונים באתרי בניה פעילים בעיר. עד כה חתמו רוב הקבלנים בעיר על הנוהל, ובהתאם לפסק הדין המחייב- קבלן שלא יחתום על ההסדר, אתר הבניה שלו ייסגר. השיטור והפיקוח העירוני מבצעים סיורים בין אתרי הבניה בעיר מידי יום ומוודאים את אכיפת הנוהל, וכך סגרו היום 31 אתרי בניה ברחבי העיר: 19 אתרי בנייה שבעליהם לא עמדו בתנאי ההסדר שעליהם חתמו – נסגרו היום על ידי השיטור והפיקוח העירוני 12 אתרי בניה שלא חתמו על ההסדר כלל – נסגרו גם כן.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רחובות בווטסאפ לחצו כאן 

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן