news08.net/ads.txt

עיריית רחובות סיימה את העבודות לשיקום הקיר האקוסטי בכניסה לעיר רחובות

בימים אלה הסתיים הפרויקט, אשר כלל בנייה מחדש של הקיר מטעמי בטיחות וכן הענקת עיצוב מיוחד, צבעוני ועליז – לאחד מהצירים המרכזיים בעיר

הקיר אקוסטי בין שכונת נווה יהודה לרחוב האצ”ל, ציר הכניסה לעיר, הוקם לפני למעלה מ- 20 שנה, כדי ליצור חיץ בין שכונת המגורים לבין הרעש מהכביש הראשי. צד אחד של הקיר פונה לשכונת נווה יהודה, הצד שני פונה לרחוב האצ”ל. עם השנים בשל התיישנות החומר, לאחר עשרות שנים שהוא עומד על תילו, ולאחר שהוא נפגע מתאונות במהלך השנים, הגיע הזמן לחדש את הקיר.

בימים אלה הסתיים הפרויקט, שכלל בנייה מחדש של הקיר וצביעתו ובימים אלה מסיימים לעבוד על התקנת אלמנטים עיצוביים אסתטיים במיוחד. רכבת ישראל – שתוואי המסילה שלה עובר בסמוך- הקצתה מימון לשיקום הקיר האקוסטי, בשותפות עם עיריית רחובות, והיקף הפרויקט כולו עומד על כ- 1.2 מיליון ₪. מלבד שיקום הקיר, כאמור, החליטה עיריית רחובות להשתמש בקיר הארוך כאלמנט עיצובי יפה בכניסה לעיר, על מנת לשפר את החוויה העיצובית בציר המרכזי של הכניסה לעיר.
דלית הראל, מהנדסת העיר וראש מינהל הנדסה, לקחה על עצמה את מלאכת העיצוב באופן אישי, ויצרה עיצוב של צבעוניות מזמינה, בצורות שמדמות גרפיטי: הקיר מקושט בימים אלה באלמנטים המדמים פסיפס חגיגי בזרימה לאורכו, כדי ליצור תחושת שמחה וזרימה בצבעי קיץ חגיגיים.

ראש העיר, רחמים מלול: “עסקנו רבות בשיקום הקיר האקוסטי בכניסה לעיר, מתוך דאגה לתושבים הגרים בסמוך. עם סיום הטיפול בבטיחות, אנו משקיעים גם בנראות צבעונית ומיוחדת שתתרום למראה העיר דווקא בכניסה לעיר”

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: “כתושב השכונה – הטיפול בקיר האקוסטי משמעותי ביותר לתושבים. ואני שמח גם על המראה היפהפה והחדש שנעניק לקיר הארוך וממנו ייהנו כל תושבי העיר”

דלית הראל, מהנסת העיר: “מחקרים מצביעים על חשיבות עיצוב הסביבה לחוויה במרחב. צבעוניות בעיר יכולה להיות במגוון דרכים, וגם בצורת גרפיטי על קירות מבנים. רצינו להעניק מראה מיוחד ובלתי נשכח דווקא בשער הכניסה לעיר, ואנו מקווים שהתושבים ובכל באי העיר ייהנו ממנו לכל אורכו”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן