news08.net/ads.txt

עיריית רחובות שולחת עשרות חבילות לחיילי הגדוד שאימצה

 לפני כארבע שנים החלה עיריית רחובות באימוץ גדוד הלוחמים “ארז” של המשטרה הצבאית במסגרת פרויקט “אמץ לוחם” של יחד למען החיי. נציגי הגדוד הגיעו השבוע אל עיריית רחובות כדי לאסוף את החבילות לחלוקה בגדוד אותן תרמה רשת יוחננוף. 

לקראת חג הפסח, תעביר עיריית רחובות עשרות חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בודדים ומעוטי יכולת מגדוד ארז. במסגרת פרויקט “כולנו משפחה אחת” אותו יזם סגן ראש העיר אמיתי כהן, יחולקו אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, כולן תרומת רשת יוחננוף. לכששמע שיש חיילים בודדים ומעוטי יכולת בגדוד המאומץ, הוא נרתם מיד להעברת חבילות גם עבורם. במרץ 2018, החליט ראש העיר רחמים מלול, כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים, תאמץ ותחבק את לוחמי גדוד המעברים. מדובר בגדוד שבו כ-600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ-15 מעברים בעוטף ירושלים ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי וחיילות הגדוד, מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים. הם נדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית. לפני חג הפסח, החליטו בעירייה לחבק גם את הלוחמים והלוחמות מהגדוד ולהעביר חבילות מזון, אשר יחולקו ללוחמים מעוטי יכולת וללוחמים בודדים המשרתים במסגרת הגדוד. השבוע, הגיעו נציגי היחידה לאסוף את עשרות החבילות לקראת חלוקתן בגדוד. האימוץ נעשה במסגרת פרויקט “אמץ לוחם” של האגודה למען החייל (קרן לב”י) אשר אחראי לחבר בין גדודים לוחמים לבין חברות וארגונים לאימוץ חם ומחבק.

ראש העיר רחמים אלול : “עיריית רחובות מחבקת את הלוחמות והלוחמים בצה”ל בכל הזדמנות, בשם כל תושבי רחובות. אנו גאים להעביר חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בגדוד לקראת חג הפסח. הוקרת התודה על שירותם היא המעט שאנו יכולים לעשות עבורם.”

סגן ראש העיר אמיתי כהן :”אני שמח שפרויקט “משפחה אחת” יכלול בתוכו השנה גם את הלוחמים והלוחמות של גדוד ארז בצה”ל. הם מסכנים את חייהם למעננו ואנו נהיה פה בשבילם. תודה רבה לכל השותפים לפרויקט משפחה אחת – רשת יוחננוף, תלמידי המכינה ותלמידי אמיתי עמיחי שסייעו באריזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן