news08.net/ads.txt

עיריית רחובות תחל בעבודות הפיתוח בשכונת גבעת האהבה

עיריית רחובות באמצעות החברה לפיתוח רחובות תחל בימים הקרובים בעבודות הפיתוח של השכונה: במסגרת העבודות תבוצע עבודת פיתוח מלאה ברחוב אלתרמן שתכלול עבודות תשתית, הקמת מדרכות וכביש מאבנים משתלבות, הכנת חניות, הצבת ריהוט רחוב, התקנת תאורה ועבודות גינון. שלב זה ייארך כשלושה חודשים, ובמהלכו יגודר השטח הציבורי הפתוח במרכז השכונה, כהכנה לקראת עבודות הפיתוח שלו- בשלב הבא.

רחמים מלול, ראש העיר: ״גבעת האהבה היא שכונה חדשה ומבוקשת בעיר, ולאחר תכנון מדוקדק אנו שמחים להוציא לדרך באמצעות חברת הל״ר את עבודות הפיתוח, שישפרו את איכות החיים של תושביה. אנו פועלים להגיע לכל השכונות בעיר, חדשות וותיקות, בכל הקשור לפיתוח ותשתיות, על מנת להשלים את חזות השכונה, כפי שראוי לתושביה. הבטחתי להמשיך לפתח ולטפח את העיר גם בתקופה זו, ואנו מקיימים״.

עו״ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר:״ אני יודע שהתושבים חיכו תקופה ארוכה להתחלת העבודות במקום, ולכן מדובר בבשורה של ממש עבורם. יחד עם ראש העיר ונציגי החברה לפיתוח רחובות, עבדנו בשבועות האחרונים על תכניות הפיתוח, על מנת לוודא שיהיו ברמה הגבוה ביותר שיש, ויהפכו את השכונה לפנינה של ממש. אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול שהקצה את התקציב המתאים לביצוע הפרוייקט בשנה מורכבת זאת, וליווה את שלב התכנון על כל פרטיו. תודה לוועד השכונה על שיתוף הפעולה בשנה וחצי האחרונות מאז כניסתי לתפקיד, למען שיפור חזות השכונה ורווחת התושבים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן