news08.net/ads.txt

עיריית רמלה במחווה טובה חלוקת מארזי חג לקשישים עריריים

 

בחג הזה לא משאירים אותם לבד צוות העובדים של “דנאל סיעוד” יצא במבצע לקראת ראש השנה, במסגרתו ביקרו העובדים בבתי הקשישים שאין להם משפחות וחילקו להם מארזי שי בכדי לשמח את ליבם.במסגרת המבצע, אנשי הצוות שנמצאים בקשר עם הקשישים במשך כל השנה, הגיעו לביתם של הקשישים, שוחחו עימם וחילקו להם את המארזים כדי להפיג, ולו במעט, את תחושת הבדידות שגוברת בייחוד לקראת החגים. 

דרור פלנבאום מנכ”ל דנאל סיעוד: “דווקא בתקופת החגים תחושת הבדידות של הקשישים יכולה להיות קשה מתמיד, ולכן אותם אנשי צוות שדואגים להם כל השנה החליטו להזכיר לקשישים שהם לא לבד, שיש מי שדואג להם ורוצה בקרבתם. המשמעות האמיתית של חלוקת המארזים היא יצירת הקרבה והחום אנושי למי שהכי זקוק לכך”

דנאל סיעוד, החברה הגדולה בתחום שירותי סיעוד ורווחה בישראל, מעניקה שירותי סיעוד ב– 36 סניפים ברחבי הארץ ומתמחה במתן שירותי סיעוד על ידי מטפלות ישראליות במסגרת חוק סיעוד של ביטוח לאומי. החברה מעניקה שירות מידי חודש לכ-30 אלף קשישים באמצעות כ-22 אלף מטפלות ומטפלים ולמעלה ממאה עובדים סוציאליים, אחיות ואחים מוסמכים ואנשי מקצוע מנוסים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן