עיריית רמלה הקימה את משמר השכונות

עיריית רמלה מחזקת את הביטחון והקימה את “משמר השכונות” בהשתתפות מתנדבים תושבי השכונות שיבצעו סיורים במסגרת אגף הביטחון והחירום

ברחבי רמלה נרשמה היענות רבה עם הפצת קול קורא להקמת משמר שכונות ברמלה. המטרה היא לגייס מתנדבים מקרב תושבי השכונות השונות בעיר, לסייר ולשמור על שכונתם, זאת בנוסף לפעילות העירייה שהובילה להקמתן של שתי כיתות כוננות הכפופות לאישור המשטרה.

באירוע חשיפה שערך ראש העיר, מיכאל וידל אליו הגיעו כ-200 מתושבי העיר הוצגה התכנית העירונית של עיריית רמלה להקמת “משמר השכונות” –  בכל שכונה אשר תורכב ממתנדבים תושבי השכונה שיבצעו סיורים בשכונה במסגרת אגף הביטחון והחירום.

עם תחילת מלחמת חרבות ברזל הביעו רבים מהשכונות השונות נכונות להתנדב במסגרת שכונתית בתחום השמירה והביטחון. לאחר אירוע החשיפה התקיימו מפגשים נוספים בחלוקה לשכונות העיר במהלכם מנהל אגף הביטחון, יצחק אסרף תדרך את המתנדבים ויחד עם ראש העיר חילקו למתנדבים ערכות שכללו: קוזאק (צ’קלקה), אפודים ממותגים, מגנטים לסימון הרכב ומכשירי קשר.

בתוך כך, ברמלה מתקיימת מעטפת ביטחון רב שכבתית שכוללת את סיורי המשטרה ומג”ב, ניידות השיטור העירוני ואגף הביטחון אשר סובבות בעיר 24/7 וכן את סיורי חיילי פיקוד העורף ואת כיתות הכוננות אשר פועלות באישור המשטרה.

המתנדבות והמתנדבים שהחלו פעילותם במספר שכונות זוכים להערכה רבה מקרב תושבי השכונה המברכים על הסיירת השכונתית המבצעים סיורים בשכונה ועומדים בקשר עם אגף הביטחון והחירום.

מיכאל וידל, ראש העיר: ״אני מעריך את הציבור הרמלאי שבזמן חירום מגלה נכונות ורצון להתנדב על מנת לשמור על הבית שלהם, ולכן עיריית רמלה פעלה להקים עבורם מסגרת שתאפשר זאת ותוסיף שכבה נוספת של ביטחון״.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן