עיריית רמלה נערכה לבואו של החורף

כמידי שנה, עיריית רמלה מבצעת הכנה מקיפה ומקצועית לקראת עונת המעבר ועונת הגשמים במטרה לצמצם ככל הניתן את ההשלכות של נזקי הטבע, הצפות בכבישים, דליפות מים ועוד.

ההערכות לחורף באגף שיפור פני העיר, מחלקת גינון ומחלקת תשתיות מתרכזת בנושאים המרכזיים, כגוון איתור עצים מסוכנים וגיזומם במטרה להסדיר את שדה הראיה של הנהגים בכבישים, למנוע נפילת עצים כתוצאה מרוחות חזקות ולמזער פגיעה בתשתיות ועמודי חשמל. בנוסף, נערכים עם צוותים מיוחדים להצפות, רכבים מותאמים לסופות, ניקיון חולות ברחובות למניעת סחף והיערכות הצוותים לטיפול בזמן אמת.

כמו כן, הצוותים בעירייה סיימו לאחרונה לבצע עבודות לניקוי מערכות הניקוזים בכבישים, מדרכות, מוסדות חינוך וציבור ומבנים בכל רחבי העיר. פרט לעבודות ההיערכות של אגפי העירייה, עיריית רמלה באמצעות תאגיד המים ת.מ.ר ביצעה במהלך השנה החולפת עבודות נרחבות ומשמעותיות לשיפור התשתיות ברחבי העיר.כמו כן, נזכיר כי המוקד העירוני 108 פועל 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע ויהיה זמין עבור התושבים לדיווחים על מפגעים מסוכנים.

ראש העיר, מיכאל וידל: “אנחנו נערכים כבר תקופה ארוכה לעונת הסתיו שעל פי התחזיות תהיה גשומה מהרגיל וכן לעונת החורף. אנו מבצעים פעולות מנע מקדימות ונערכים עם מתן סיוע, כוח אדם ותשתיות חדשות ומתקדמות במטרה להעניק לתושבי רמלה את המענה והשירות הטובים ביותר גם בתחום זה״.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן