news08.net/ads.txt

עיריית רמלה נערכת לפסח

בעיריית רמלה עובדים בשבועות האחרונים במרץ על שיפור פני העיר לקראת חג הפסח, על מנת להבטיח לתושבי העיר סביבה נקייה ונעימה בחג

מכולות פינוי אשפה, תגבור עובדי ניקיון, ניקיון בשטחים פתוחים, שיפור תשתית ועבודות הדברה הן חלק מהפעולות אותן מקדמת עיריית רמלה באמצעות אגפיה השונים לקראת חג הפסח ברחבי העיר.

ראש העיר מיכאל וידל: “אנו מתגברים את עובדי הניקיון ועובדי התשתיות על מנת להגביר את ההספק עד החג ולאפשר לתושבי העיר לחגוג בסביבה נקייה ומטופחת”.

בעיריית רמלה עובדים בשבועות האחרונים במרץ על שיפור פני העיר לקראת חג הפסח, על מנת להבטיח לתושבי העיר סביבה נקייה ונעימה בחג. בתוך כך תגברה העירייה את מס’ העובדים בפרויקטים השונים לשיפור ופיתוח התשתיות בעיר, לצד תגבור בעובדי ניקיון.

מנהל אגף שפ”ע, דוד חביבה:

“כחלק מהיערכות אגף שפ”ע לחג, גם השנה תוגברו עובדים לעבודות בתחומי הניקיון, פינוי אשפה והמחזור. התושבים מתבקשים להוציא את הגזם בימים הקבועים ובמקומות המיועדים לכך”.

ראש העיר, מיכאל וידל:

“הנחיתי את כלל האגפים בעירייה  לבצע היערכות מוקדמת לניקיון העיר לקראת החג על מנת לעמוד בעומס שיש במהלך חודש זה. אנו מתגברים את עובדי הניקיון ועובדי התשתיות על מנת להגביר את ההספק עד החג ולאפשר לתושבי העיר לחגוג בסביבה נקייה ומטופחת”.

במסגרת ההיערכות לקראת פסח, עובדי אגף שפ”ע (שיפור פני העיר), יקיימו משמרות ארוכות לפינוי אשפה, יתגברו את עובדי הטיאוט בעיר, עובדי המנופים יעבדו במשמרות ארוכות ובנוסף עובדי אגף שפ”ע יבצעו ניקיון גם בשטחים הפתוחים.

אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני מחדשים את כל סימוני הדרך בצירים ראשיים בעיר, יחידת השיטור העירוני המשולבת נערכה לקראת החג עם פקחים ושוטרים שיתפרסו במוקדים השונים – גנים ציבוריים, פארקים וריכוזי קהל ברחבי העיר, להגברת תחושת הביטחון של התושבים.

אגף הביטחון מגבירים סיורים בכל רחבי העיר ובפארקים וגנים ציבוריים, באמצעות המוקד העירוני, יפעילו את האגפים בפעילות יזומה בכל הקשור לניקיון ואחזקת העיר ומתן מענה לתושבים, בדגש מיוחד על ניקיונות יסודיים של כל הגנים הציבוריים והפארקים בעיר, טיפול ושטיפה של מתקני המשחק.

חג אביב שמח לכולם.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן