news08.net/ads.txt

עכשיו בלייב: מנהלות אגף החינוך בעיריית רחובות, בצ’אט שאלות ותשובות שאסור לפספס!

שרה והב

יש לכם שאלה לקראת הרישום לשנת הלימודים הבאה? החל מהשעה 11:00 יענו מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב (עד 13:00) ומיד אחריה מנהלת המחלקה לגיל הרך, מזל דהן ורכזת רישום ושיבוץ, לירון פלדמן על כל השאלות.

לכניסה ישירה לצ’אט אונליין ליחצו על תמונת המנהלת

מתכוננים לשנה”ל הבאה: ההרשמה לגני הילדים וכיתות א’ תיפתח ביום רביעי הקרוב

כ-14,600 ילדים צפויים להירשם אל גני הילדים וכיתות א’ בשנת הלימודים תשע”ט. הרישום יחל ביום רביעי הקרוב באתר האינטרנט העירוני ויימשך עד ה-6 בפברואר.

ילדיכם עולה לכיתה א’ או לגן? מהרו והקדימו לרשום אותו והבטיחו לעצמכם שקט לקראת שנת הלימודים הבאה. עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, נערכת לקראת פתיחת ההרשמה לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשע”ט. הרישום לגני ילדים (בין הגילאים 3-6) ולכיתות א’ ייערך באמצעות האתר העירוני www.rehovot.muni.il, החל מיום רביעי, א’ בשבט, 17.1.18 ויימשך עד ליום שלישי, כא’ בשבט, 6.2.18.

גן: עם או בלי צהרון?

“בהתאם לניסיונן המוצלח של רשויות מקומיות אחרות, השנה יישמה עיריית רחובות, את האפשרות לבחירת גן בהתאם לבחירת צהרון זאת על מנת לשמור על הרצף החינוכי של גן וצהרון ושהיה יחד של הילדים וכן  על למנוע מההורים טרחה מיותרת ועוגמת נפש הכרוכה באי התאמה בין גן לצהרון רצוי. עשרות מוסדות חינוך וגני ילדים חדשים נבנו בשנים האחרונות והשנה נפתחו כיתות גן נוספות, על מנת להעניק מענה לכלל הנרשמים” – כך הסביר סגן ראש העיר זהר בלום הממונה על החינוך את ההחלטה על שיטת ההרשמה החדשה.

השנה, בשונה משנים קודמות יתבקשו הורים לסמן בתחילת הרישום האם הם מבקשים גן עם צהרון או גן ללא צהרון ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים כאשר ההרשמה לצהרוני רשת חוויות תתקיים בנפרד, החל מה-17 בינואר באמצעות טופס מקוון באתר החדש והידידותי של רשת חוויות, אליו יופנו הנרשמים מהאתר העירוני. לבירורים אודות צהרוני רשת חוויות ניתן לפנות בטלפון 08-6616371 או להגיע אל המשרדים ברחוב החבורה 20. לפרטים אודות הגנים ניתן לפנות למחלקה לגיל הרך באחד מהטלפונים הבאים, בשעות הפעילות: 08-9392431, 08-9392657, 08-9392658, 08-9392659.

ראש העיר רחמים מלול: “אנו שמחים לקלוט את ילדי רחובות במערכת החינוך העירונית, אשר נחשבת לאחת הטובות בישראל. השנה שילבנו בבחירת הגנים את נושא הצהרונים באופן שישמור על רצף חינוכי ויאפשר התאמה מראש בין גן לצהרון רצוי”.

המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון הרשת, עו”ד יניב מרקוביץ’ מסר כי: “לראשונה ייערך הרישום לצהרונים דרך מערכת חדשה וידידותית וממשק נוח למשתמש, באמצעות טופס הרשמה מקוון. לאחר הזנת כל הפרטים, ההורה יקבל אישור שפרטיו נקלטו במערכת ולאחר בחינת הפרטים האישיים, יקבל ההורה הודעה למייל שהרישום בוצע בהצלחה. השיבוץ לצהרון יתבצע בהתאם להחלטה הסופית של העיריה אודות הרישום לגן”. מנהלת המחלקה לגני ילדים, מזל דהן הוסיפה כי “התהליך החינוכי במערכת החינוך הוא ממושך ומתמקד בפיתוח אישיותו הייחודית של כל ילד מרגע היכנסו למסגרת הגן ובמתן מענה לצרכיו ההתפתחותיים ולמיצוי יכולותיו. אנו דואגים לכך שסביבת הגן תהיה עשירה ומגוונת בגירויים המתאימים”.

הבחירה המבוקרת – באתר העירוני בלבד

השנה יחל תהליך ה”בחירה המבוקרת” בחמישה בתי ספר בעיר: בכור לוי, פרחי המדע, ניצני המדע, סמילנסקי ושריד. עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך והנוער, תפתח ביום רביעי הקרוב, 17 בינואר את ההרשמה לתלמידים העולים לכיתות א’ בשנת הלימודים תשע”ט, באמצעות אתר האינטרנט העירוני. עם פתיחת הרישום, ייפתחו אזורי הרישום לבחירה מבוקרת של ההורים בחמישה בתי ספר שחולקו לשני אשכולות: באשכול 1 – בתי הספר בכור לוי, פרחי המדע וניצני המדע בו יוכלו ההורים לרשום את ילדיהם לבית ספר בדירוג העדפות לפי בחירתם מאותו אשכול, וכן באשכול 2 – בתי הספר סמילנסקי ושריד. הרישום לבתי הספר ייערך מתוך אשכולות הבחירה והוא יתבצע במהלך תקופת הרישום באמצעות מערכת הרישום באתר העירוני בלבד. בעירייה מבהירים כי ילדים המשתייכים לחמשת אשכולות הבחירה המבוקרת יוכלו להירשם רק באמצעות האתר העירוני וכי סיכויו של תלמיד ללמוד במוסד הסמוך לביתו גדולים, אם יירשם במועד הרישום.

לאתר העירוני של רחובות – ליחצו על תמונתם של ראש העיר רחמים מלול והמשנה לראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’

לצורך הסברה וסיוע להורים התקיימו כבר ימים פתוחים בבתי הספר פרחי המדע, בכור לוי, סמילנסקי ושריד. יום פתוח נוסף יתקיים בבית הספר ניצני המדע, ביום שישי (12.1.18) בין השעות 8:15-9:30. בשאר בתי הספר הרישום ייערך כרגיל, על פי אזורי הרישום המופיעים באתר האינטרנט העירוני ובהם אף תתאפשר ההרשמה גם במזכירות בתי הספר. כמו כן, חוברת הנחיות ומידע על הרישום זמינה  באתר העירוני.

מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב אמרה כי “בשנים האחרונות אנו עוסקים בפיתוח ייחודיות בבתי הספר, בשיתוף משרד החינוך. במקביל, מושם דגש על מודל הבחירה המבוקרת, אשר מאפשרת לתושבים, בחירת בית ספר מתוך אשכול בתי הספר בהתאם, תוך בקרה מצד העיריה. מודל זה יתאפשר בשנת הלימודים תשע”ט ל-5 בתי ספר, כאשר הכוונה היא להרחיב את התכנית לכלל בתי הספר בעיר. אנו מאחלים לכל ההורים והילדים שנת לימודים פורייה ומוצלחת”.

מרכז רישום מיוחד

המחלקה לחינוך יסודי בעיריית רחובות תפתח מרכז רישום מיוחד לסיוע בתקופת ההרשמה. הורים המבקשים סיוע בביצוע הרישום באמצעות האינטרנט והורים בעלי דרכונים, מוזמנים להגיע למרכז הרישום של עיריית רחובות, מיום רביעי, א’ בשבט תשע”ח, 17.1.18 ועד יום שלישי, כ”א בשבט תשע”ח, 6.2.18 באולם בקומה השנייה, בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-12:00 וביום ג’ גם בין השעות 16:00-18:00.

הורים המעוניינים בפרטים נוספים הנוגעים להרשמת ילדיהם אל בתי הספר מוזמנים לפנות למחלקה לחינוך יסודי לאחד מהטלפונים הבאים: 08-9392889, 08-9392418, 08-9392434 בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-15:00. כמו כן, לידיעת ההורים – בבתי הספר פועלים צהרונים של החברה העירונית ופרטים אוותיהם ניתן לקבל כבר כעת במשרדי החברה העירונית בטלפונים הבאים: 08-6683887 ו-08-6683890.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן