news08.net/ads.txt

עכשיו במיקונוס: אייל רביד מציין יובל עם בני משפחה וחברים קרובים

אייל רביד|אריאל זילבר|מיקונוס|1d0f3543-4108-4723-a439-8fbb8d40d1f7|ADH

מזל טוב! אייל רביד מציין יובל במיקונוס עם המשפחה וחברים קרובים, בסך הכל: 56 איש, שנבחרו בפינצטה לחגוג איתו חמישים שנות אושר ועושר במשך ארבעה ימים – בהם: אבי רווח, שלום גרף, אבי רביד, דודו סוויסה, אלי פרץ, מאור נחליאלי, לירון אנג’ל ועוד רבים וטובים.

אייל רביד, מנכ”ל ויקטורי – מאנשי העסקים האהובים באזור בפרט ובישראל בכלל, נחת אתמול במיקונוס, אי יווני בים האגאי, יחד עם בני משפחתו וחברים קרובים. בתכנית האמנותית: חגיגות ה-50 עם בריכות “אינסוף” מפוארות, מלונות יוקרה ומסיבות חוף מושקעות עד השעות הקטנות של הלילה.

רביד נולד בבת ים באוגוסט 1968 ליהודית וחיים רביד, ילידי תוניסיה. הוריו עלו לארץ במסגרת עליית הנוער והגיעו לקיבוץ בני דרום הסמוך אשדוד. אחרי כמה חודשים של עבודה בחריש האב אמר ‘לא אעבוד קשה כל החיים בשביל גבינה לבנה ולחם שחור’ – והם יצאו למעברה בבת ים.

חיים רביד עבד בשלוש עבודות – כפועל בניין, כתופר מעילים וכגהצן, עד שבני הזוג הקימו יחד משרד להנהלת חשבונות. כנער מתבגר, סייע אייל להוריו כשהיה נוסע למשרד של הוריו, לוקח תיק עם צ’קים ונוסע להפקיד אותם בבנק הפועלים – רק לאחר מכן אישרו לו ללכת לשחק.

כשאייל היה בן עשר עזבה המשפחה לחוף השנהב. אביו עבד כשכיר בניהול כספים של חברה לייצור בגטים, ואחר כך הפך לבעליה. היה להם משרת, נהג צמוד שהסיע אותו לבית הספר או לשחק כדורגל וגם מורה פרטי לטניס. בימי שישי בערב היה יוצא לבלות עם 200 דולר והוראה ברורה ‘אל תחזור עם הכסף’ – ולו משום שאין אפשרות להוציא כסף מהמדינה.

כשחזרו לארץ, המשיך לשחק טניס, הפעם בקבוצה. כדי לא לאבד את השפה הצרפתית שלמד בשהותו בחוף השנהב, החליטו הוריו להתגורר בכיכר המדינה, את לימודיו העביר באליאנס.

הדרך לעסקים לא הייתה לרביד “על חשבון אבא”. בגיל 16 ביקש אופנוע והתבקש לחכות לגיל 18 ויקבל רכב. כשהגיע לגיל הדרוש ביקש סיאט איביזה שחורה, הגיע יחד עם אביו לסוכנות רכב והוחתם על תשלומים עבור הרכב. הוא התפרץ ושאל את אבא מה פתאום עליו לשלם על הרכב. האב השיב: ‘רצית רכב? תקנה אותו בכסף שלך. אני ערב לך, והדלק והביטוח – עליי’. את הרכב הראשון שלו רכש ב-36 תשלומים.

“אבא רצה שאעריך את הכסף וזה הצליח. היום אני נותן לילדים שלי לעבוד בוויקטורי: חלוקת פליירים, אריזות. אני משלם להם מכספי, כי ויקטורי היא חברה ציבורית. חשוב לי שיידעו שכסף לא צומח על עצים”, סיפר בראיון שערכו עימו לפני חמש שנים.

מאז ועד היום אייל רביד אוהב את החיים הטובים, הוא לא חוסך מעצמו דבר, חוגג כמו מלך, אוהב לחיות אך לא שוכח לפני הכל לשים את אישתו שגית מעל כולם, במקום הראשון – מעל הכסף, מעל העבודה, מעל החברים. אמש, בערב הראשון לחגיגות, כשאישתו בירכה אותו, אייל בכה מהתרגשות. הרבה מזל טוב, אייל, ולעוד שנים רבות!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן