news08.net/ads.txt

עכשיו זה סופי! נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון 2023 

הבוקר (רביעי) התקיימה מסיבת עיתונאים בה הוכרזה באופן רישמי נועה קירל כנציגה הישראלית לאירוויזיון 2023 שיתקיים בחודש מאי בבריטניה. על פי ההסכמות בין כאן, תאגיד השידור הישראלי לקירל,  יינתן לנועה וצוותה המקצועי חופש אומנותי בבחירת השיר, בכפוף לתקנון ה-ebu ולמסגרת התקציבית של התאגיד.
טל פרייפלד, מ”מ מנכ”ל כאן: “השנה ישראל חוגגת 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון והחלטנו לשנות את כללי המשחק ובמקום לבחור נציג בריאליטי כזה או אחר פשוט לבחור באמנית מספר אחת לייצג את ישראל. עבודת הוועדה היתה קלה מאד והבחירה בנועה, פה אחד, זכתה לתמיכה ציבורית מקיר לקיר”.
נועה קירל: “כמו בכל מקום בעולם בו הופעתי, אם זה על מדי צה”ל ואם זה בבמות גדולות בעולם- תמיד הרגשתי גאווה- לייצג את המדינה. אז גם היום, אני גאה מאוד לצאת למשימה הזו, שהיא עבורי משימה לאומית,יחד עם כל עם ישראל מאחוריי, אני יוצאת לדרך – בכדי להביא כבוד גדול למדינה”.
אירוויזיון 2023 ייערך בבריטניה וישודר ב- כאן 11 ובדיגיטל (תאריך התחרות טרם נקבע).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן