news08.net/ads.txt

עלה ל-109 מספר הקורבנות מקורונה בישראל

מספר המתים מקורונה בישראל עלה הבוקר (שני) ל-109, זאת לאחר שהלילה הלכו לעולמם ארבעה חולי קורונה בבתי החולים – בהם אישה בת 80 דיירת בבית האבות “יוקרה” ביבניאל, ובכך עלה מספר הקורבנות במוסד הסיעודי ל-12.

לפי נתוני משרד הבריאות שעודכנו לאחרונה אמש, 11,145 בני אדם אובחנו כחולים מאומתים בישראל – בהם 131 חולים מונשמים. 737 מהחולים מאושפזים, 7,241 נמצאים בטיפול ביתי, 1,029 נמצאים במלוניות ההחלמה ועל היתר טרם הוחלט או שנמצאים בשלבי החלמה.

“סכנת ההידבקות והתפשטות נגיף הקורונה טרם חלפה”, מסר אמש (ראשון) מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. “אני חוזר ומדגיש שיש להישאר בבית ולצאת רק לפעולות חיוניות כגון רכישת מזון ותרופות. יש לעטות מסכה בכל יציאה מהבית ולשמור על מרחק של 2 מטרים מאדם לאדם, וחשוב מאוד להקפיד על רחיצת ידיים. אני מבין שזה קשה להישאר בבית לאורך זמן, אך הציבור הוכיח ומוכיח את יכולתו לעמוד בהנחיות ולהגן על המשפחות של כולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן