news08.net/ads.txt

עלולה להיסגר שוב: אילת הפכה לעיר “צהובה”

986 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה אובחנו אתמול (שבת), ושיעור החיוביים שנרשם היה גבוה יחסית לימים האחרונים ועמד על 3.9%. בבתי החולים מאושפזים הבוקר 311 חולים שמצבם קשה, 101 מתוכם מונשמים. מקדם ההדבקה עומד הבוקר על 1.24. לפי משרד הבריאות, אילת, שבה פועלים בתי המלון במסגרת מתווה “אי תיירותי ירוק”, הפכה הבוקר לצהובה.
אילת מוגדרת מהיום כעיר צהובה אף על פי שרמת התחלואה בה היא בין הנמוכות בארץ. באילת אובחנו בשבעת הימים האחרונים 21 נדבקים חדשים ובעיר הדרומית יש כעת 46 חולי קורונה פעילים. בסך הכול בוצעו לתושבי העיר 10,259 בדיקות קורונה ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 0.2% בלבד, נמוך מאוד לעומת הממוצע הארצי העומד על כ-3% מספר החולים הפעילים ל-10,000 תושבים גם כן נמוך לעומת יישובים אחרים, והוא עומד על 8 מתוך 10,000. ואולם, בגלל פרמטר ברמזור, שעוסק בגידול במספר החולים, אילת איבדה את הצבע הירוק, ויש לומר שלא בצדק. מספר הבדיקות הגבוה מאוד ביחס לאוכלוסייה הוא אחד המשפיעים העיקריים על מספר הנדבקים.
שרת התיירות אורית פרקש-הכהן, אמרה הבוקר בריאיון לאולפן ynet בהתייחסה לנושא: “אנחנו בודקים את הנתונים באילת, ראינו כבר שהעלייה בתחלואה בעיר נובעת מכמות הבדיקות. המתווה של ‘איים ירוקים’ עובד. אם העיר תהפוך לאדומה, נצטרך לחזור לקבינט ולהחליט החלטות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן