עלות הצהרונים לשנת הלימודים הבאה: 630 ש”ח בלבד לילדי כיתות א’-ב’

ילדה

בשורה משמחת להורים תושבי רחובות שילדיהם עולים לכיתות א’-ב’: בשנת הלימודים הקרובה, שתחל בחודש ספטמבר 2017, תשלמו פחות על צהרונים של החברה העירונית, משמע: 630 שקלים בלבד, 350 שקלים פחות מהסכום המקורי.

הבשורה מגיעה בעקבות החלטת הממשלה לאשר את יוזמתו של שר האוצר משה כחלון להרחבת סבסוד הצהרונים במסגרת תכנית “נטו משפחה” ובנוסף להנחת 50 השקלים עליה הצהיר ראש העיר רחמים מלול לפני כחודשיים.

מדינת ישראל מחולקת ל-10 אשכולות בהתאם לרמה הכלכלית חברתית כאשר באשכול 10 מדורגים היישובים המבוססים ביותר ובאשכול 1 היישובים החלשים ביותר. האוצר יעניק סבסוד דיפרנציאלי ולפיכך הורים מהעיר רחובות הנכללת באשכול סוציו-אקונומי 6, יזכו לסבסוד של 300 שקלים בחודש עבור כל ילד בצהרון כתה א’ או ב’.

שר האוצר, משה כחלון

בסך הכל תחסוך כל משפחה שיש לה ילד בכתה א’ או ב’ 3,500 שקלים בשנה (לפי החישוב הבא: 980-50-300=630 – 350 שקלים × 10 חודשים) וביחד יחסכו 1500 משפחות מרחובות הזכאיות להטבה, סך של 5,250,000 שקלים בשנה (3,500 ש”ח חיסכון לכל משפחה × 1,500 משפחות זכאיות) בעשרה חודשים.

בתוך כך יצוין שבאוצר הבהירו כי מאחר ועשירון 6, בו נכללים כידוע תושבי רחובות, זכו להטבות במסגרת נקודות זיכוי הם לא קיבלו סבסוד לצהרונים לילדי הגנים.

גם רחמים מלול, ראש העיר הוזיל את הצהרונים
מתוך מצגת “תכנית נטו משפחה” של משרד האוצר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן