news08.net/ads.txt

עליה של כ-40% בתחלואה ברחובות. רחמים מלול: “הקורונה כעת מרימה ראש שוב”

העיר רחובות רושמת עליה לא רק בהישגים הכלכליים, החינוכיים ובנראות הכבישים והרחובות אלא גם בתחלואה בקורונה. ליתר דיוק: רחובות ממש לפני הקו הצהוב עם ציון 4.2. אם ביום חמישי האחרון ‏היו ברחובות 104 חולים ו-1,039 מבודדים עם הציון 3.4 הרי שהיום (ראשון) התמונה שונה לגמרי עם 148 חולים ו-1259 מבודדים – הציון בהתאם.

מדובר למעשה בזינוק של כ-40% בהיקף החולות והחולים בעיר. בנוסף, עומס גדול מורגש בימים האחרונים באתר הבדיקות ברחובות אתר הפרדסנות עם למעלה מ-1000 נבדקים מדי יום. לדברי ראש העיר רחמים מלול, “ברור לכולם כי הקורונה כעת מרימה ראש שוב‏. חשוב מאוד שנקפיד על עטיית מסכה, שימוש באלכוג׳ל ושמירת מרחק. עלינו להיזהר מאוד מהאומיקרון אולם עכשיו יש בידינו כלי רב עוצמה – החיסון, שיכול למנוע הדבקה. חשוב מאוד למבוגרים ולילדים להתחסן, על מנת להימנע מתחלואה ומהשלכותיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן