news08.net/ads.txt

עליות משמעותיות במחירי הדירות ביבנה

אתר יד2 פרסם השבוע את הסיכום השנתי שלו לשנת 2020 בענף הנדל”ן. מהנתונים עולה מגמה מרתקת ושונה לעומת שנים קודמות – בעיקר עקב משבר הקורונה. 

יבין גילמור, מנכ”ל יד2:  “החל מתום הסגר הראשון בחודש מאי פעילות הקונים והמוכרים הואצה. זה בא לידי ביטוי בכך שהביקוש או מספר הגולשים שחיפש נכס באתר עלה משמעותית ביחס ל-2019, וכמובן בכמות עסקאות גבוהה שנרשמה במחצית השנייה של השנה. מחודש אוגוסט היקף העסקאות שהתבצעו על ידי משקיעים הגיע לשיא שנתי שעומד על כ-18%. בסביבת הביקוש הקיימת והריביות הנמוכות לא סביר שנראה ירידת מחירים”.
גילמור מציין שהעובדה ששוק הנדל”ן עבר את המשבר בהצלחה היא נקודה חיובית למשק הישראלי. “שוק בקיפאון וכזה שרושם ירידות מחירים משמעותיות הוא אינדיקציה חזקה למיתון ולפגיעה במשק”, ציין.
במחירי דירות 3 חדרים הייתה בשנה החולפת מגמה מעורבת של עליית מחירים מתונה במספר ערים. בערים אחרות נרשמו דוווקא ירידות קלות. מי שמובילה את טבלת העליות היא ראש העין, עם עלייה שנתית של 2.93%, כשמחיר דירת 3 חדרים ממוצעת עומד על 1,377,222 שקל. זאת לעומת תחילת השנה, אז מחירה עמד על 1,338,000 – כ-40 אלף שקל הפרש. יבנה, עם ירידה של בין 1.76%. 
את טבלת ירידות מחירי דירות 4 חדרים ב-2020 יבנה רשמה ירידה קלה של בין 1.4% ל-0.8%. בדירות 5 חדרים ביבנה נרשמו גם עליות מחירים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן