news08.net/ads.txt

עלייה במספר המאומתים בבאר יעקב: “חושש משאננות”; פרויקטור מטעם משרד הבריאות יבקר ביישוב

לאחר מספר ימים בהם באר יעקב עמדה על 0 הידבקויות חדשות, ביממה האחרונה התווספו למניין המאומתים שני תושבים חדשים. כתוצאה מכך עלה מספר המאומתים ל-10. ראש המועצה, ניסים גוזלן: “ער לעליית המאומתים בכל הארץ ואני חושש משאננות והימנעות מביצוע בדיקות”.
עוד הוסיף: “אנחנו במועצה דרוכים וערוכים ולא נרפה כדי שחלילה לא תהא אצלנו התפרצות נוספת שתוביל לתחלואה, סכנת חיים ולהגבלות כאלה ואחרות! בואו נפעל יחד על מנת שנמשיך להיות יישוב ירוק ובריא”.
גוזלן ציין כי מחר יבקר ביישוב הפרויקטור מטעם משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש מחליפו של פרופ’ רוני גמזו לישיבת עבודה שעיקר מטרתה למנוע התפרצות של תחלואה נוספת ולשמר את מצב היישוב  עד שנושא המלחמה בקורונה ירד מסדר היום בארץ ובעולם.
בנוסף גוזלן פועל להביא ניידת קורונה שתגיע עד לבתי ההורים, הילדים וצוותי ההוראה, למוסדות החינוך עצמם, על מנת להנגיש באופן מובהק יותר את הבדיקות ולעודד את התושבים להיבדק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן