news08.net/ads.txt

עלייה דרמטית בבאר יעקב: 77 חולי קורונה. ניסים גוזלן: “אינני יכול להישאר אדיש נוכח העלייה”

ראש מועצת באר יעקב מודאג בעקבות העלייה הדרמטית במספר החולים המאומתים אשר קפץ בלמעלה מ-14 חולים בפרק זמן של 3 ימים. נכון להיום מספר המאומתים ביישוב הבוקר עומד על 77, למעלה מפי 2 מהגל הראשון.
השכונות בהן נמצאים הכי הרבה חולי קורונה:
בשכונת צמרות 22 חולים
בשכונת הרצל 12 חולים
בחתני פרס ישראל 9 חולים
בגני מנחם 8 חולים
בפארק המושבה 5 חולים
בשכונת רמב”ם 5 חולים
בנווה דורון 4 חולים
בליכטנשטיין והמושבה 4 חולים
בנאות גנים 2 חולים
6 רשומים כתושבים אך אינם מתגוררים ביישוב
גוזלן בעד לשמור את המשק פעיל, לקיים את המסגרות ולאפשר לכם ההורים לצאת למעגל העבודה. יחד עם זאת, חלק ניכר מהמאומתים והמבודדים ביישוב הנם תלמידים ובני משפחותיהם, אשר נחשפו לחולה מאומת במסגרת החינוכית.
לאחר שני מקרים של שרשרת הדבקה גדולה במוסדות החינוך, הופקו מספר לקחים, העיקרי ביניהם ביטול פעילות חדר המורים לחלוטין והפרדה מוחלטת בין המורים.
במועצה נערכים עם תכנית סדורה לפתיחת שלב ב’ של הקייטנות בגני הילדים. כמו כן גוזלן אישר מתווה ל-12 קבוצות שתיפתחנה בקייטנת מדעים של בתי הספר באוגוסט. על מנת שנצליח להמשיך להניע את מסגרות החינוך ולמנוע חלילה סגר כזה או אחר, אני מבקש מכולכם להירתם ולקחת את ההנחיות ברצינות!
במועצה מבהירים כי, מבודדים, בעלי תסמינים וכדומה- אין להגיע למסגרות! כמו כן, עטיית מסכה, שמירת מרחק והקפדה על היגיינה הם ההגנה של כולנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן