news08.net/ads.txt

עלייה דרמטית במספר הנדבקים בקורונה בלוד; יאיר רביבו: “אחוז האבטלה גבוה באופן שלא היה מאז קום המדינה”

על רקע העלייה הדרמטית בתחלואה בנגיף הקורונה בלוד, כינס הבוקר מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, ישיבת חירום בהשתתפות הצוות הבכיר בעירייה, כדי לגבש שורה של צעדים, כולל הסברה מקיפה ואכיפה מחמירה. יצוין כי נכון לתחילת השבוע, מספר החולים המאומתים שנמצאו נשאים של נגיף הקורונה, עומד על 72, מרביתם בחברה הערבית, עליה של 53 חולים בשבוע האחרון בלבד.

מנכ”ל העירייה הנחה להגביר את האכיפה ולרשום דוחות קנס לכל מי שלא יימצא במרחב הציבורי ללא מסכה על פניו, וללא כל התראה. בתוך כך פונה עיריית לוד לתושבים לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי ושמירה על מרחק של 2 מטרים, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף, גם בחוג המשפחתי, ולשמור על כללי ההגיינה.

“שימו לב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות: חובה לעטות מסיכת פה ואף בכל יציאה מהבית ויש לעטות אותה כך שתהיה צמודה לפה ולאף. יש לשטוף ידיים לאחר נגיעה במסיכה” כפי שפורסם בהודעת העירייה.

העירייה פונה לציבור להקפיד על שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם. יש להימנע ממגע פיזי כולל חיבוקים ולחיצות ידיים בחוג המשפחתי והחברתי. כמו כן יש להקפיד על היגיינה וחיטוי: יש להמעיט ככל האפשר בנגיעה בפנים, ויש לרחוץ ידיים לעיתים קרובות. בעיריית לוד מדגישים כי פקחי העירייה והשיטור העירוני מבצעים פעילות אכיפה מוגברת והטלת קנסות כנגד כל מי שלא יקפיד על כללים אלה במרחב הציבורי, ללא כל התראה. “בואו נעצור את שרשרת ההדבקה. אנו קוראים לתושבים להישמע להנחיות, לנהוג באיפוק ובאחריות ולסייע במאמץ המשותף לבלום את התפשטות הנגיף”.

יצוין כי בתקופה האחרונה חילקו שוטרי תחנת לוד והשיטור העירוני 1,170 דו”חות ‘קורונה’ לתושבי העיר שלא שמרו על הנחיות משרד הבריאות וממשלת ישראל ולא עטו מסכות על האף והפה בעת שהותם במרחב הציבורי ומקומות התקהלות הומי אדם, כפי ההנחיות.  הקנסות הכספיים ניתנו גם להורים שילידיהם מעל גיל 7 לא חבשו מסיכה כחוק.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “עברנו 3 חודשים קשים בהן המשק הישראלי נפגע באופן מטלטל לאחר שוירוס ה’קורונה’ התפשט בארץ. אחוז האבטלה גבוה באופן שלא היה מאז קום המדינה. אנשים רבים ללא פרנסה לכלכלת הבית ועסקים רבים פושטים רגל או בכיוון הזה לצערנו. ממשלת ישראל עושה כל מאמץ בכדי להחזיר את המשק לקדמותו, פותחים את העסקים, התחבורה, התרבות, וחובתנו אנו, האזרחים, להישמע להוראות ולשמור על הבריאות, בכדי שנוכל לחזור לשגרה מלאה וכלכלה טובה. חשוב רק לזכור שנגיף הקורונה עדיין כאן – זאת האחריות של כולנו למנוע התפרצות מחודשת!.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן