news08.net/ads.txt

עלייה מדאיגה | 231 חולי קורונה אובחנו בבאר יעקב; בצעד חסר תקדים – מבודדים ביישוב יקבלו ביקור פתע

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, הודיע לפני שעה קלה כי היישוב עומד על 231 מאומתים ו-1028 שוהים בבידוד. רק לפני כשבוע מספר המאומתים עמד על 91 בלבד. “היקף התחלואה ביישוב גדל בקצב מסחרר ונראה שהמשמעת התרופפה. הפארקים עמוסים בהורים וילדים, ללא הקפדה על מרחק או עטיית מסכה. כמו כן ללא הקפדה על בידוד למי שנדרש לכך”, מסר גוזלן.
גוזלן הודיע בדאגה כי במצב הנוכחי לא יוכלו ביישוב לפתוח את הלימודים לאחר סוכות: “או שנשנס מותניים יחדיו ונפעל להוריד את התחלואה או שנמשיך כולנו בסגר מדומה בבתים. אנחנו מחויבים לשמור על בריאותכם ולכן לאחר ישיבה עם פורום הקורונה של המועצה, החלטנו על שורה של צעדים.במסגרת זו, עד סוף היום ייסגרו כלל גינות השעשועים והמגרשים הפתוחים ברחבי היישוב, התאורה בפארקים אף תוחשך.צעד זה לא פשוט עבורנו אך הוא נועד להגן אך ורק עליכם”.
לטענת גוזלן, יש המון ילדים אסימפטומטיים ברי יכולת הדבקה, שמסתובבים בחוץ למרות שאמורים להיות בבידוד.
כמו כן, ולאור זאת, הוחלט באופן תקדימי בישראל כי רשימת כל המבודדים ביישוב תועבר לקצין ביחידת השיטור העירוני אשר ידאג לביקורי פתע של בדיקת נוכחות המבודד בביתו. מי שאמור להיות בבידוד ולא ימצא בביתו יענש על פי חוק.
“השיטור העירוני יתגבר אכיפה גם במרכזי הקניות השונים ברחבי היישוב. הקפידו על שמירת מרחק ועטיית מסכה. הקפידו על הוראות ההיגיינה ושמרו על בריאותכם ובריאות משפחתכם. זה בידיים של כולנו, או שנהיה בסדר או שנהיה בסגר”, מסר גוזלן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן