news08.net/ads.txt

על הכוונת בתחום ההתחדשות העירונית: שכונת אושיות

מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, חבר המועצה גיא צור, פרסם הערב (חמישי) רשומה בפייסבוק וסיכם את פעילותו השבועית למען התושבים בסימן “מפתחים ברמה המקומית מקדמים חזון ברמה הלאומית”.

בין היתר כתב צור כי “בימים אלו אנחנו מתחילים לראות תוצרים ראשונים של פיתוח הפרויקטים השוטפים, והמתגבשים. בתחילת השבוע, נפגשתי עם הפעיל החברתי, חברי יובל כברה, יחד אנו חולקים חזון משותף לצביון שכונת אושיות ואפעל לשלב את השכונה בפרויקט התחדשות עירונית”.

בנוסף סיפר צור כי קיים ישיבת סטטוס, בכל הנוגע להתקדמות הפרויקטים השונים ברמה העירונית בתחום התשתיות כל זאת לצד מעורבותו בנושא הפוליטי, לקראת הפריימריס המתקרבים ולאחר מכן הבחירות הארציות.

לניוז אפס שמונה נודע כי בימים אלו שוקדים על כנס מיוחד בקריית משה בו ינאם צור בפני תושבי השכונה המערבית. כידוע, צור, כונה לאחרונה “השריף של השכונה” בעקבות נכונותו לסייע לנראותה ולהתחדשות העירונית המתרחשת בה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן