news08.net/ads.txt

על התיקן הגרמני שמעתם? גיא גירחיש מחברת “עדי פוליש הדברה וניקיון” בטיפים מאוד חשובים

גיא גירחיש הוא דור שני של מדבירים בארץ, ותושב רחובות המוכר לסביבה. באמתחתו עסק משפחתי שקיים כמעט 40 שנה, ומנוהל על ידיו ועל ידי אחיו עדי גירחיש, שאחראים על כל תחומי הניקיון והדברות הקיימים – פרטי, עסקי ותעשייתי. 

גיא, שנחשב מדביר מוסמך של הגנת הסביבה, מספר לנו על תופעה שכיחה שנמצאת אצל כל אחד בבית ואינו מודע לכך. מדובר על התיקן גרמני (המקק הגרמני) – זהו סוג קטן של מקק, צבעו דרך חום לכמעט שחור, ושני פסים מקבילים כהים רצו מהראש לבסיס של הכנפיים. התיקן גרמני הוא אחד התיקנים המזיקים התברואיים הבעייתיים ביותר. “תיקן גרמני מתאפיין במחזור חיים קצר של 3 חודשים. אם לא נדע לטפל בהם ונזלזל, הם יכולים להטיל כ-30 ביציות במהירות וכך גודל הבעיה תחמיר. הוא יכול להשתלט על המטבח, מוצרי חשמל, ארונות מטבח, משקופים. אפילו חי בתוך שקעים”. גיא מספר על הרגע הכי קיצוני שחזה: “בעיניים שלי ראיתי,  שהוא גם בתוך תנורים גדולים”.

וכיצד מטפלים בנושא:

“ניקיון!. לפתור רטיבות, לייבש את המקום ולשאוב ראשית כל. בנוסף ניתן לנקות את המקום עם מסירי שומנים. יש לנו את המוצרים שאנחנו מוכרים וניתן להשתמש בהם. מי שמזמין, יכול להיות רגוע, אנחנו מגיעים עד אליו”.

גיא מציין פרט חשוב שעל כל אדם שמזמין מדביר חייב לדעת: “כל מדביר שנכנס אליכם הביתה, תבקשו ממנו תעודה, וחייב מישהו שמתעסק בתחום. מדובר על בריאות המשפחה שלנו, אל תזלזלו בכך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן