news08.net/ads.txt

על רקע האלימות המזעזעת בגן יבנה, דרור אהרון: “ללא שיתוף פעולה בין כלל הגורמים לא נוכל להגיע לפריצת דרך”

בגן יבנה בראשות דרור אהרון, נערך דיון שהתקיים יחד עם בעלי התפקידים וחברי הנהלת המועצה, בנוגע לאירוע האלימות שאירע ביישוב בחודש שעבר. בדיון הועלו מחשבות ורעיונות, אשר כל אחד נתן את האמירה שלו, לדרך בביצוע המסקנות (שיעורי מחנך בנושא אלימות כבר מתקיימים בבתי הספר) ובקידום ישיבות נוספות למען הביטחון האישי ולמען בני הנוער.
אהרון ציין כי נקודת מבטו בעניין היא שהאחריות היא של כולם – החל מהמשטרה, המועצה ומערכת החינוך, דרך ההורים  ובבני הנוער עצמם. לטענתו כולם צריכים לעבוד יחד באיגום משאבים בכדי להגיע לפתרונות אמיתיים: “ללא שיתוף פעולה בין כלל הגורמים לא  להגיע לפריצת דרך”.
במועצה פועלים באחרונה להגברת הביטחון האישי, רק לפני מספר שנים המוקד והשיטור העירוני היו עובדים רק 8 שעות ביממה ובימי שישי וערבי חג כלל לא היו שירותי מוקד ושיטור, “עשינו מהפכה של ממש בנושא כדי שיהיה סיוע ומענה בזמן אמת”, סיפר. כיום, המוקד מאויש 24 שעות ביממה, השיטור והפיקוח הכפילו את הכוחות שלהם, במועצה מפעילים סיירת הורים עירונית, בנוסף, מוקד רואה ולמעלה מ-90 מצלמות,  תכנית עיר ללא אלימות תופעל, ניידת השיטור מסיירת ביישוב ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן