על רקע המתיחות הבטחונית: הערכת מצב באילת

נסקרה מוכנות האוגדה לספק מענה מבצעי לאירועים ביטחוניים במרחב, וכן חודדו מנגנוני פעולה משותפים בין כלל זרועות הביטחון ועיריית אילת הפועלים בשותפות במרחב העיר

על רקע המתיחות הביטחונית, התקיימה היום (ראשון) הערכת מצב ביטחונית בראשות מפקד אוגדה 80, תת-אלוף איציק כהן ובהשתתפות ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, ונציגי המערכת הביטחונית הרב-ארגונית הפועלת במרחב העיר אילת כולל גורמי החירום וההצלה.

בהערכת המצב נסקרה מוכנות האוגדה לספק מענה מבצעי לאירועים ביטחוניים במרחב, וכן חודדו מנגנוני פעולה משותפים בין כלל זרועות הביטחון ועיריית אילת הפועלים בשותפות במרחב העיר. משטרת מרחב אילת פועלת בכוחות מתוגברים, כולל מערך הבט״ש הפועל בשילוב כוחות של משטרה ומג״ב. גם כב״ה ומד״א פועלים בכוחות מתוגברים כולל הערכות למזג האוויר הקיצוני שצפוי לפקוד את אילת והאזור החל ממחר. עוד במסגרת ההערכות ולבקשת ראש העירייה תוגבר נוכחות של כוחות ביטחון בשיתוף גורמי הפיקוח והאכיפה של העירייה הן בטיילת והן בכניסה לעיר.

השקט במרחב העיר אילת, המארחת בימים אלה את המוני בית ישראל, נשמר וכוחות הביטחון ממשיכים לפעול לילות כימים כדי לשמור על הביטחון ועל תחושת הביטחון של התושבים. מפקד האוגדה וראש העירייה ברכו את הגורמים על ההערכות המוקדמת והמתוגברת שנועדה להבטיח את ביטחון תושבי אילת והנופשים בה.

 

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן