news08.net/ads.txt

על רקע העלייה בקצב הנדבקים: בקרית החינוך גינסבורג ביבנה לא לוקחים סיכונים

על-רקע העלייה במספר החולים המאומתים במערכת החינוך בארץ הוחלט בקרית החינוך ע”ש גינסבורג לעבור ללמידה בקבוצות קטנות ובכך להפחית את סיכוי התחלואה. החלטה זו מצטרפת למגוון הפעולות שננקטו עד כה להבטחת שלומם ובריאותם של התלמידים והמורים.

בתום פגישה שנערכה הבוקר בלשכת ראש העיר, צבי גוב-ארי, במהלכה הציגה מנהלת קרית החינוך, אורית גור-כהן תכנית מפורטת ללמידה החדשה ובהתייעצות עם מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי, סוכם כי החל ממחר (רביעי, 3.6) יעברו תלמידי בית הספר ללמידה בקבוצות קטנות ובמערכת שעות חלקית המותאמת פדגוגית לצרכי התלמידים. המהלך נועד לצמצם למינימום ההכרחי את מספר התלמידים השוהים בו זמנית באותו מרחב. ראש העיר הביע את הערכתו למנהלת האגף, למנהלת קריית החינוך ולצוותים החינוכיים על המאמצים הרבים שנועדו לוודא כי תלמידי העיר יקבלו את החינוך הנאות גם בתקופה זו.

הנהלת בית הספר תפעיל את מערכת הלמידה המותאמת אישית לכל תלמיד בהתאם למענה הפדגוגי הנדרש, תוך התייחסות להספק החומר הנלמד, מועדי בחינות והנחיות משרד החינוך. התלמידים יעודכנו באופן שוטף ע”י צוות המורים במערכת השעות החדשה אשר תונהג עד לסיום שנת הלימודים הנוכחית.

ראש העיר, צבי גוב-ארי עדכן בדבר ההחלטה את שר החינוך, ח”כ יואב גלנט, מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבוהב ומנהלת המחוז ורדה אופיר. “לנוכח מצב התחלואה בבתי הספר במספר ערים ובגין העובדה שקריית החינוך ע”ש גינזבורג מונה 2,300 תלמידים, התקבלה החלטה לאחר שיקול מעמיק של הנהלת בית הספר לעבור למסגרת לימודים שתצמצם למינימום את מספר התלמידים הלומדים בו זמנית במרחב אחד ותקפיד על המענה הפדגוגי הנדרש עד לסיום שנת תש”פ. לתלמידי בית הספר תשלח מערכת מותאמת אישית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן