news08.net/ads.txt

על רקע העלייה בתחלואה במזכרת בתיה – יותר מ-10,000 נדבקים ביממה האחרונה

על רקע התחלואה הגבוהה, היום (שלישי) בצהריים תתכנס הממשלה להחליט על הארכת הסגר, שעל פי הערכות יימשך שבוע עד 10 ימים נוספים. רף 10,000 הנדבקים ביממה נחצה היום לראשונה, עם 10.2% בדיקות חיוביות. שר הבריאות יולי אדלשטיין  עדכן כי עד כה חוסנו בישראל 2.2 מיליון אנשים, וכי אתמול נשבר שיא המתחסנים – עם 186 אלף בני אדם ביממה.

 

בשעות הצהריים תתכנס הממשלה על מנת לדון בהארכת הסגר השלישי שאמור להסתיים ביום חמישי הקרוב, אולם טרם ידוע האם זה יוארך בשבוע או ב-10 ימים. במשרד הבריאות ביקשו הארכה בשבועיים, אולם על פי הערכות זה אינו תרחיש סביר.

על פי נתוני משרד הבריאות ביממה האחרונה אובחנו בישראל 10,021 נדבקים חדשים, 1,114 מהם במצב קשה – מתוכם 277 מונשמים. מספר המאומתים היומי גבוה במיוחד, גם בהשוואה לאתמול אז אובחנו כ-5,600 נדבקים חדשים. בדיון שייערך מאוחר יותר בממשלה, יסתכלו על הממוצע השבועי – שעומד כרגע על 8,172 מאומתים ביממה.

 

עוד פרסם משרד הבריאות כי אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 10.2%, ומספר הנפטרים הכולל מהנגיף עומד על 4,049 – ללא נפטרים נוספים ביממה האחרונה. שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר הבוקר כי אתמול חוסנו 186 אלף בני אדם, 2.2 מיליון כבר קיבלו את המנה הראשונה, ואילו 422 אלף קיבלו את שתי מנות החיסון.

עדכון משרד הבריאות אתמול הראה ירידה במקדם ההדבקה, אך נתוני התחלואה נותרו גבוהים. בשל כך, שר הבריאות אדלשטיין נוטה להמליץ בישיבת הממשלה שתתקיים היום להאריך את הסגר ב-10 ימים. בישיבה, יוצג לשרים תרחיש אימים שבו גל תחלואה נוסף בחודשים מרץ ואפריל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן