news08.net/ads.txt

על רקע פתיחת חלק מצהרוני חוויות ברחובות, הורים זועמים: “רשת חוויות עושה בנו שימוש ציני ועצוב”

מממשלת ישראל אישרה כבר בשבוע שעבר מתווה להחזרת הצהרונים. לפיכך רשת חוויות יצאה אמש בהצהרה: ״רשת חוויות רחובות מודיעה על פתיחת צהרוני גני הילדים, במתווה ייחודי, לאחר שטרם נקבע מתווה משרד החינוך״. אך מהר מאוד, רשת חוויות מצאה את עצמה במוקד העניינים על ידי הורי העיר. ״לא ייתכן שרשת חוויות תעשה בנו כרצונה״.

הורה לילדים ברחובות, הוציא פוסט נוקב על התנהלותה של רשת חוויות.״רשת חוויות עושה בנו ההורים שימוש ציני ועצוב. כבר ביום ראשון המובילה הצהרון הודיעה חגיגית: “ביום שלישי חוזרים”, ההורים נשמו לרווחה.. מדובר בילדי גן תת טרום, טרום, תת חובה וחובה. גילאי הילדים 3-6. אבל רשת חנויות שוב מפרסמת משהו אחד ועושה משהו אחר. עושה כרצונה בהורים.

לקחת כסף מהמדינה הם יודעים נכון? לקחת כסף מההורים הם יודעים נכון?. רשת חוויות פתחה צהרונים רק במקומות שנוח לה. במקומות בהם האוכלוסייה חזקה יותר. לא ייתכן שרשת חוויות עושה בנו כרצונה!. ראש העיר רחמים מלול היקר.. עד מתי? תעשה כבר סדר ברשת חוויות, זה ארגון חולה, ארגון שעושק את ההורים בכסף. וכל חודש יש איתו סיפור אחר שהוא מנסה להתחמק מאיתנו ההורים. הפכת את העיר, דאגת לה, סידרת אותה אבל ברשת חוויות לא נגעתם! מתי תיסגר הרשת הזו שהיא בלאגן אחד גדול והכל יהיה תחת העירונית?״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן