news08.net/ads.txt

על רקע ריסוס ניידות המשטרה ביד בנימין; ראש המועצה, אלי אסקוזידו: “להוציא את החקירה מידי מח”ש לגוף חקירה חיצוני”

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו התייחס לאירוע החמור אמש לאחר שניידות משטרה ומג”ב הושחתו כאשר כתובות גרפיטי רוססו עליהן. כמו כן, צמיגי הניידות נוקבו ושמשות הרכבים נופצו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומסרה כי כל הכיוונים נבדקים.
כתובות הגרפיטי שנמצאו כוללות אזכורים למותו של הנער אהוביה סנדק, שנהרג בשבוע שעבר במהלך מרדף משטרתי. “מגנה בכל תוקף מעשי אלימות וואנדליזם בכלל, וכלפי משטרת ישראל ונציגי החוק בפרט”.
כזכור, על הניידות נכתב. “ד”ש מאהוביה”, ו-“ימ”ר ש”י רוצחים”. בנוסף, רוססו כתובות על מבנה נקודת המשטרה ביד בנימין. אסקוזידו אמר: “גם אני שותף לזעזוע בעקבות מותו הטרגי של אהוביה סנדק ז”ל ולכעס על האלימות שהופנתה כלפי תושבינו במהלך ההפגנה במוצש בירושלים. ואני מצטרף לקריאה הציבורית להוציא את החקירה מידי מח”ש לגוף חקירה חיצוני”.
עוד הוסיף: “אך עם כל הזעם ותחושת האפליה שאנו חשים אני מגנה בכל תוקף מעשי אלימות וואנדליזם בכלל, וכלפי משטרת ישראל ונציגי החוק בפרט.שיטור קהילתי נחל שורק עושה עבודה יומיומית בשמירה על התושבים, בהגנה מפני טרור חקלאי ושמירה על הסדר הציבורי בשיתוף פעולה מלא עם המועצה. אנו נפעל עם משטרת ישראל לבער את נגע האלימות מקרבנו”.
מאידך, מספר נערים ומשפחות מיד בנימין ניסו להמתיק את היום הקשה ופינקו את השיטור הקהילתי בעוגות ויחס חם. “לא ניתן למיעוט אלים להרוס את הקשרים הטובים ואווירת האמון שנבנתה פה ואני שמח שרוב המוחלט של התושבים חש כמוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן