news08.net/ads.txt

עם הפנים למטה: מכבי שעריים הפסידה 1-0 לכסייפה

מכבי שעריים נחלה היום (שישי) את הפסדה הראשון העונה לאחר שהפסידו לכסייפה המפתיעה בבית 1-0 משער של מושיקו אביטן. המאמן שמוליק חנין לא מרוצה מהפתיחה המגמגמת של קבוצתו ומקווה כי חניכיו יתעשתו לקראת המחזור הבא.

שעריים פתחה את המשחק בעליונות וניסתה לפצח את ההגנה של כסייפה שנחשבת עד כה כחלשה בבית. בדקה ה-15 שוער כסייפה ניצל מטעות קשה, לאחר שהוציא כדור לא טוב וכמעט חלוץ שעריים ניצל את המבוכה.

הרגע של המשחק הגיע בדקה ה-22 לאחר שכדור ארוך נשלח לחלוץ מושיקו אביטן המוכשר שלא התבלבל ושלח את הכדור בנגיעה לשערו של טואף. מאותו רגע, שעריים התקשתה לייצור מצבים ונראתה מבולבלת לאורך כל המחצית הראשונה.

שמוליק חנין גער בשחקניו להניע את הכדור יותר לעומק, אך ללא הצלחה. במחצית השנייה שעריים המשיכה להיות אפתית ולא הגיבה יותר מדי. שמוליק חנין כעס על שופטי המשחק כשלטענתו שחקני כסייפה משכו את הזמן.

השערוקים עלולים למצוא את עצמם במקום ה-8 בטבלה לאחר המחזור הקרוב, אם הקבוצות מתחתיה ישיגו את הנקודות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן