news08.net/ads.txt

עם נציגים מאיראן: אליפות העולם בגיימינג תתקיים באילת

שנת 2021 תהיה השנה שזכורה בתור השנה הראשונה שבה אליפות העולם בגיימינג תתקיים בישראל, והאירוע החגיגי וההיסטורי יערך באילת בתאריך ה-16.11. אליפות העולם תתקיים בהשתתפות של כ-500 אלופי גיימינג מ-85 מדינות שונות, ואת המדינה תייצג באליפות העולם נבחרת Overwolf” ישראל” בגיימינג מטעם העמותה לגיימינג (המנהלת את הנבחרת הלאומית).

התחרויות המוקדמות במדינות השונות התקיימו במהלך מספר חודשים עם יותר מ-30 ימי משחק כאשר מיליוני מעריצים צופם בתחרויות בטלוויזיה ובאינטרנט בכל רחבי העולם.

מסלולי המשחקים באליפות העולם יתבצעו במשחקים קבוצתיים כמו Dota 2, קאונטר סטרייק Global Offensive, ומשחקים לשחקנים יחידים כמו Tekken 7 או פרו אבולושן 2021, ששינה את שמו באופן רשמי השנה ל-eFootball. עפ”י סטיסטיקות, לאליפות העולם האחרונה בגיימינג שהתקיימה בשנה שעברה (2020) היו כ-400 מיליון חשיפות וכ-1.5 מיליון צופים ברחבי עולם.

מקרב המדינות אשר נרשמו להשתתף באליפות העולם אילת 2021 ניתן למצוא גם מדינות עמן למדינת ישראל אין קשרים דיפלומטיים, כגון איראן, אינדונזיה, פקיסטן, ומדינות אחרות. איחוד האמיריות הערביות, שחתמה על הסכם שלום ונירמול יחסים עם ישראל בשנה שעברה, תשתתף גם היא בתחרות. במסגרת תנאי האירוח, התחייבה ממשלת ישראל, אשר שותפה לאירוח האירוע באמצעות משרד רוה”מ, ומשרדי החוץ, הפנים והתיירות, להתיר כניסת כל שחקן המשתתף בתחרות מכל מדינה משתתפת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן