news08.net/ads.txt

עמוס כאוי על ההישגים בספורטיאדה: “מאושר מהגביעים אך יותר מהגיבוש, הרצינות והכבוד הגדול שהשחקנים מביאים לעיריית רחובות בפרט ולעיר רחובות בכלל”

אי אפשר להתעלם מההצלחות הספורטיביות של שחקני עיריית רחובות. שבוע חלף מאז התקיימה הספורטיאדה באילת בה ייצגו את עיריית רחובות 50 שחקנים בקבוצות ספורט שונות: קט-רגל, כדורשת, ירי באקדח, טניס שולחן ושש בש. עיר הנופש הדרומית הייתה עמוסה ואת עשרת אלפים ספורטאים מכל הארץ אשר התמודדו במסגרת הליגה למקומות עבודה בתחרויות השונות – ליוו אלפיים נציגי הסתדרות הפועל, שופטים בכל ענפי הספורט.

“האווירה הייתה מדהימה”, מספר רכז הספורט של עיריית רחובות בשש השנים האחרונות מטעם ועד העובדים שהוא חבר בו, עמוס כאוי, אשר אמון על ביצוע הרישומים, דואג שיהיו בדיקות רפואיות לכל שחקן, ביטוחים מתאימים וכרטיסי שחקן. הוא אחראי על ערב הגיבוש בתיאום עם קבוצת ‘שופרסל’ כולל הפאן האומנותי. השנה, להבדיל מהשנים הקודמות, הפתיע כאשר סגר יאכטה גדולה שם התקבצו 110 ספורטאים יחד עם שופרסל, סביב שולחנות עם כיבוד עשיר, שירה וריקודים. המסלסל עידו אברהם, אף הוא תושב רחובות, הקפיץ את כולם.

“כמובן שבסוד העניינים אני מעדכן את יו”ר הועד רמי מדהלה שתמיד, אבל תמיד סומך ונותן את ברכת הדרך ועל כך אני מודה לו”, אומר כאוי. “זוהי השנה השישית, שבה אני גאה להיות רכז הספורט של עיריית רחובות. הקבוצות מעיריית רחובות הם אנשים ונשים איכותיים שנבחרו בקפידה, ובעלי משמעת עצמית גבוהה. הם מתייצבים למשחקים בזמן, ואין שום תלונה על שחקני עיריית רחובות, מצד ארגון הפועל או בתי המלון. נהפוך הוא, אני מקבל תשבוחות רבות בנוגע להתנהלות של עיריית רחובות”.

כאוי לא כותר לעצמו כתרים אלא מרעיף שבחים על ראשי הקבוצות שמינה, המסייעים לו בפעילות האינטנסיבית השוטפת – והתוצאות בהתאם: בשש השנים האחרונות מאז מונה לתפקיד, כאוי והחברים חוזרים עם גביעים ממקומות 1 או 2 – בענף הכדורגל, מקום שלישי בכדורשת, מקום ראשון בשש בש (כמובן) ומקום 1 קבוצתי בירי.

כאוי: “אני מאוד מאושר מהגביעים אך יותר מהגיבוש והרצינות של השחקנים והשחקניות והכבוד הגדול שהם מביאים לעיריית רחובות בפרט ולעיר רחובות בכלל. כולי תקווה שכל שנה תהיה טובה יותר מקודמתה. תחי עיריית רחובות – והעומד בראשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן