news08.net/ads.txt

עמותת יחדיו: כנס ‘מאפלה לאור גדול’

עמותת יחדיו פועלת במטרה להרחיב ולשפר את השירותים החברתיים, הקיימים באזור הדרום. העמותה עוסקת בייזום, פיתוח והפעלת פרויקטים חברתיים בפריפריה החברתית ומפעילה ספקטרום רחב של תכניות, היוצרות רצף שירותים טיפולי-שיקומי המקל על מקבלי השירותים, לנוע בין המסגרות השונות, בהתאם לצרכיהם המשתנים.

עמותת יחדיו קיימה השבוע כנס מנהלים בסימן ׳מאפלה לאור גדול׳  לכבוד חג החנוכה. צוות המנהלים של העמותה התכנס השבוע לשיח, מנהלות תוכניות שיתפו וסיפרו על ההתמודדויות הרבות בתקופה המורכבת שהביאה המלחמה ושהותירו בכולנו תקווה לימים טובים יותר.

כחלק מהמפגש הגיעו מנהלים ומנהלות ממגוון המרכזים שמפעילה יחדיו ברחבי הארץ. המנהלות סיפרו את הסיפור של המרכז שלהם והציגו דילמות ניהוליות ואישיות בעבודה הטיפולית עם באי המרכזים והתנדבויות רבות שיזמו במהלך התקופה המאתגרת שעוברת על כולנו. כך למשל סיפרה מיכל שומרון, מנהלת מרכז יום לקשיש באבן שמואל, על בני הדור השלישי שמוצאים את התמיכה במרכז כשהם נפגשים יחד מדי יום לפעילויות מגוונת וכמובן שיתפה על קבלת הפנים המרגשת שערכו לדיירת יקרה, סבתה של החיילת שחולצה תחת אש – אור מגידיש.

אורטל לב ארי שיתפה שהיא בעצמה מפונה מנתיב העשרה, מנהלת הפנימיה בכפר העוגן הקהילתי, אליו מגיעים בני נוער שמוצאים תמיכה ומעטפת במסגרת חוץ ביתית ובימים אלו קיימו מגוון פעילויות לשמירה על החוסן והאחדות. עו”ס עינת לוי, מהמרכז לפגיעות מיניות בבאר שבע, שיתפה את שברי המטפלים עם אובדנה של עו״ס לילך קיפניס ואובדן בעלה של מטפלת מהמרכז בשביעי באוקטובר. בסיום הדברים סיפרה לימור זיו, מנהלת כפר ׳רוח מדבר׳, על האתגרים בתקופה זו בכפר, אליו מגיעים מתמודדים עם התמכרויות שעוברים שיקום.

לאחר שיתופי המנהלים, העביר ד״ר בועז שליט הרצאה מעניינת ״לזוז כיסא״ שעוסקת בשיבושים הבלתי צפויים שעשויים לפקוד אותנו בעולם המודרני. את היום סיכם המזרחן רונן בן נחום בהרצאה מעניינת על החמאס.

עם סיום ההתכנסות הדליקו יחדיו נרות חנוכה בברכתו של מנכ״ל העמותה יאיר באר: ״אני רואה את העמידה האיתנה של כל מרכז ומרכז בתקופה המאתגרת שאנחנו עובדים במלחמה ואני גאה בכולכם! כל אחד ואחת בתחומים השונים, מפיצים את האור ומחזקים את הקהילה שכה חשובה לנו, כעמותה ששמה דגש על קידום, העצמה ושוויון עבור האוכלוסיות השונות. כולי תקווה שנדע ימים מוארים ויפים יותר״.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עמותת יחדיו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן