news08.net/ads.txt

עמותת מטב חילקה מענקים ללימודים לילדי מטפלות סיעודיות ברחובות

עמותת מטב העניקה בחודש החולף 200 מענקים ללימודים בהיקף של 300,000 שקלים, במסגרת קרן ייחודית שהקימה העמותה לצורך מתן מענקים ללימודים אקדמיים לילדות וילדי המטפלות הסיעודיות המועסקות בה. המענקים ניתנו לילדות וילדי המטפלות הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בטקסים חגיגיים שהתקיימו בשלוחות העמותה ברחבי הארץ.  במסגרת זו הוענקו מענקים גם למטפלות תושבות רחובות.

“המטפלות הסיעודיות הן חוד החנית שלנו” מוסר ליאור שטרסברג מנכ”ל עמותת מטב. “המטפלות הן אלה שפוגשות את האזרחים הוותיקים מדי יום ודואגות לשלומם ולרווחתם. בכך, הן אלה שמממשות בפועל את החזון של עמותת מטב: להבטיח את הזכות של אזרחים ותיקים לבחור להזדקן בכבוד בביתם ולהמשיך לחיות במסגרת הקהילה. זו הזדמנות עבורנו להגיד תודה למטפלות ולהוקיר אותן על עבודתן. כולנו מבינים את החשיבות של לימודים ורכישת השכלה גבוהה, ולכן מטב בחרה להקים את קרן המענקים הייחודית הזו בכדי לסייע לסטודנטיות ולסטודנטים ילדים המטפלות”.

לצד קרן המענקים מפעילה עמותת מטב גם קרן לסיוע כלכלי, קרן סיוע במקרה של חולי וצורך בעזרה, וכן מעמידה ביטחונות להלוואות בנקאיות ו/או מתן הלוואות על ידי העמותה, ומגוון רחב של פעילויות רווחה, פנאי והעצמה. כל זאת במסגרת תוכנית הטבות שנקראת “רק במטב“. “אנחנו כעמותה משקיעים הרבה בהדרכה ובהענקת כלים וליווי מקצועיים למטפלות הסיעודיות, בכדי שהעבודה שלהן תהיה מקצועית ואיכותית, אך איננו מסתפקים בכך.” מוסיף שטרסברג. “אנחנו שואפים לתת למטפלים ולמטפלות שעובדים במטב מכלול של תנאים העסקה מיטיבים ,ולהמשיך להיות המעסיק המועדף בתחום. כך שקרן המענקים  ללימודים גבוהים היא רק אחד מהדברים הייחודיים שאנו עושים לשם כך”.  

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן