news08.net/ads.txt

עמותת “עושים טוב בגדרה” משיקה את חודש האחדות בגדרה

אריאל זילבר|לא לדאוגוסט|גל בייסברג

עמותת “עושים טוב בגדרה” משיקה חודש של אחדות קהילתית בגדרה, מייסדי העמותה קוראים לציבור הרחב להצטרף ולהשתתף בשלל אירועים מחברים במהלך חודש אלול

בימים אלו נערכות ההכנות האחרונות לקראת אירוע חשיפת פעילות העמותה החדשה, אותה ייסדו הרב יובל מיטלמן, רב בית הכנסת ישורון, ערן גרף, ליאור כהן ויקי כחלון, צביה נדב, העיתונאית יהודית יחזקאלי, איש התקשורת גל בייסברג ועוד תריסר חברים תושבי המושבה. הרעיון להקמת העמותה התפתח במהלך שיעורי התורה, אותם מעניק הרב יובל מדי יום חמישי בבית הכנסת הגדול “ישורון”. “עושים טוב בגדרה” שתפעל בגדרה חרטה על דגלה פעילות לפיתוח חיי הקהילה במושבה וסיוע לשכבות המוחלשות. לרגל תחילת פעילותה, ישיקו חברי העמותה את המיזם הראשון – “חודש האחדות היישובית”, חודש של פעילויות קהילתיות מחברות ומעצימות בקהילה.

אירוע ההשקה של הפעילות יתקיים ביום שלישי, י”ז באלול, בשעה 20:00 בבית הכנסת “ישורון” וכל הכנסותיו מיועדים לקיום פעילות העמותה ולתרומת סלי מזון למשפחות מוחלשות בשיתוף פעולה עם משפחת אבינדב  המפעילה את עמותת “חסדי הדר” ע”ש הדר מוסקוביק ז”ל. הזמר אריאל זילבר התגייס למען המטרה שמובילה העמותה החדשה והמבטיחה ויופיע במסגרת האירוע. בערב יישא דברים הרב מיטלמן שאמר “אשרינו שזכינו לאומה של אריות, בואו בשמחה!”. אשת התקשורת יהודית יחזקאלי, ממקימות העמותה: “אנו פועלים כבר למעלה מ-3 שנים והגיעה העת למסד את הפעילות   ולהגדיל ולעשות. בנוסף, אנו מקימים בתקופה של הבחירות “סיעה של טוב”, שאין בה פוליטיקה, אין פילוג, אין שיסוע אלא רק טוב ופעילות לטובת המושבה אותה אנו אוהבים”.

לצוות הניהולי של העמותה חברו פעילים חברתיים וציבוריים בכירים, אשר מייצגים את כלל הזרמים בגדרה: דתיים, חילוניים, ותיקים וצעירים. גל בייסברג ממייסדי העמותה, מסר כי: “אין זמן טוב יותר להשקת הפעילות והפצתה בזמנים בהם ההליך הדמוקרטי משסע ומאיים על הקהילה בגדרה טוב לנו להשמיע את קולנו ולהוביל שינויים חברתיים. טוב נעשה אם נעסוק בטוב שיש לנו במושבה, באנשים, בצרכיהם, באהבת חינם והעברת מסרים חיוביים”. עוד נמסר מהעמותה כי בחודש האחדות היא תפעל לקיים מספר פעילויות מחברות, ביניהן, הופעתו של הזמר אריאל זילבר וסיור סליחות יישובי עם גבאי בית הכנסת הגדול “ישורון”, לרבות סיפורי הקמת היישוב, סיור סליחות בירושלים בג’ תשרי (12.9), אירוע תקיעת שופר לציבור החילוני ביישוב וקיום סוכה קהילתית לכל המשפחה. ערן גרף, מנכ”ל העמותה, הוסיף כי:” מחמם את הלב לראות את כמות המתנדבים והתורמים. כל שקל שנצליח לגייס ישמש  לעשיית טוב”. לתרומת סלי מזון והתנדבות בעמותה ניתן לחייג לערן: 054-6014000.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן