עמיחי ומתן נמיר מישיבת “צביה קטיף”, זכו במקום השלישי בגמר התחרות העולמית של “התלמוד הישראלי”

גאווה לישיבת צביה קטיף ביד בנימין – עמיחי ומתן נמיר זכו במקום השלישי בגמר התחרות העולמית של “התלמוד הישראלי” שנערך השבוע בתיאטרון ירושלים.

עמיחי נמיר, תלמיד כיתה ז’ בישיבת צביה קטיף שבמועצה אזורית נחל שורק הלומד כבר מספר שנים את התלמוד הישראלי, החליט לגשת לחידון עם אחיו הגדול מתן, תלמיד שיעור א’ בישיבת מעלה אליהו בתל אביב. לכמה מאיתנו שאינם בקיאים בנושא- התלמוד הישראלי כולל שבעה כרכים המקיפים את כל התלמוד על פי סדר הדף היומי עם תוספות, איורים, סיפורים, דמויות וסרגל הסטורי.

משפחת נמיר נחשפה לתלמוד הישראלי במסגרת לימוד הורים וילדים בבית הכנסת המרכזי ביד בנימין שם לומדים כל שבת את הדפים של אותו שבוע מעלונים מיוחדים שמופקים על ידי צוות פרויקט התלמוד הישראלי מחברת מדיסון . השלב הראשון בתחרות היה מבחן אינטרנטי קצוב בזמן אליו נגשו כאלף זוגות מרחבי הארץ. לשלב המחוזי עלו כ-250 זוגות, שנבחנו בנפרד, הורים וילדים ומתוכם עלו 15 זוגות ועוד 3 זוגות מארה”ב לשלב הגמר. ביום ראשון האחרון במעמד רבנים ואישי ציבור התקיים בתאטרון ירושלים שלב הגמר המרגש, שכלל שאלות בכתב ובע”פ וכן את שאלת נשיא המדינה. מעבר לשמחת הניצחון ההורים מספרים שהלימוד המשותף היה עבור המשפחה כולה חוויה גדולה, במיוחד בשבועות האחרונים בהם שמעו המון בבית על התנאים והאמורים, אושא, ציפורי ובית שערים, ראשונים ואחרונים.
אלי אסקוזידו ראש המועצה על הזכייה: “מתרגש תמיד לשמוע כאלו בשורות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן