news08.net/ads.txt

עצב רב במודיעין: רווה לב בן ה-9 וחצי הלך לעולמו בעקבות מחלת הסרטן

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, משפחתו של בנימין רווה רפאל לב בן ה-9 וחצי ממודיעין, שנגע בלב של כולם, הודיעה כי הלך לעולמו. רווה נפטר בארה”ב, לשם הגיע לפני כ
שנה יחד עם משפחתו כדי לקבל טיפול נסיוני, אך אמש, הודיעו הוריו כי נפטר בביתו. “רווה נלחם בכל כוחו עד לרגע האחרון ונפרד מאיתנו בשלווה בביתו”, מסרה המשפחה שעושה דרכה כעת לישראל.  על מועד ההלוויה אין עדיין פרטים בשלב זה.
צילום: מתוך קמפיין גיוס ההמונים
שהרופאים אמרו להורים, איתי ורעות שמוצו כל אפשרויות הטיפול בארץ, היה להם ברור שהם לא מרימים ידיים ומחפשים לילד שלהם את התקווה במקום אחר. בעקבות כך, אשתקד, משפחתו יצאה למבצע התרמה בהול לטיפול מציל חיים בארצות הברית. לב, תושב שכונת קייזר, מתמודד כבר שנתיים עם סרטן אלים.
לאחר הניתוח השמיני שעבר, בישרו הרופאים להוריו כי מיצו את כל אפשרויות הטיפול הקיימות עבורו בישראל. משפחתו הייתה במירוץ נגד הזמן, ויצא בקמפיין גיוס המונים כאשר המטרה היא לגייס כארבעה מיליון שקלים על מנת לממן טיפולים בארה”ב.  לאחר מספר חודשים, המשפחה הצליחה לגייס את הסכום הנדרש למימון הטיפול, אך בצער רב, המחלה גברה על רווה שהחזיר את נשמתו לבורא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן