עצוב: ריכבו של קשיש כבן 75, עלה באש, לאחר שחנה על שאריות ממדורות ל”ג בעומר שלא כובו עד תום

שריפת רכב 1

עשרות קריאות אל מוקדי החירום וההצלה התקבלו בצהרי היום (ראשון) על רכב מסוג סוזוקי העולה באש בחניון שברחוב גולדין, הממוקם מול הספריה העירונית. זמן קצר לאחר מכן הוברר כי מדובר בריכבו של קשיש כבן 75 שהחנה את ריכבו על שאריות בערה ממדורות ל”ג בעומר – הרכב נשרף.

תושבים שגילו אחריות הרחיקו את עשרות הסקרנים שהגיעו למקום בזמן שלוחמי האש החלו בפעולות הכיבוי. הכבאים השתלטו על השריפה ובינתיים הוזעק בעל הרכב, שהסביר כי החנה את רכבו דקות ספורות קודם לכן. בתוך כך יצוין כי איש לא נפגע אולם כאמור נזק רב נגרם לרכב.

הרכב השרוף בזמן פעולות הכיבוי של אנשי כיבוי אש שהוזעקו למקום

רחובות נערכת לל”ג בעומר: העירייה ייעדה מגרשים פתוחים למדורות ומפרסמת הנחיות לצמצום הנזקים הבריאותיים

בתוך כך, עיריית רחובות נערכת לחגיגות ל”ג בעומר שייערכו הערב (ראשון) ומפרסמת שורה של הנחיות למדליקי המדורות, בכדי לצמצם את הנזק הבריאותי העלול להיגרם כתוצאה מהדלקתן ולהזיק לסביבה.

שורה של אזהרות, במקרה הצורך חייגו 102

על פי ההנחיות עליהן חתום מנכ”ל העירייה, דורון מילברג

, מיקום המדורה ייקבע בשטח נקי מקוצים ועשבים, במרחק ביטחון ממבנים, בתי מגורים ומתקנים. כמו כן, יש להקפיד על שימוש בענפים יבשים בלבד ללא עלוות ירק ועל שימוש בפסולת עץ נקייה ממסמרים, ברגים ופלסטיק, אין להבעיר מדורה מתחת לקווי חשמל, בקרבת עצים ושיחים, בלוני גז ומתקני דלק וחל איסור מוחלט על הבערת מדורות בגנים ציבוריים וחורשות.

העירייה ממליצה להכין מראש אמצעים לכיבוי האש, לחגוג בחברותא כדי לצמצם את זיהום האוויר, לשבת רחוק מהמדורה ולא בכיוון אליו פונה העשן -וזאת על מנת להימנע משאיפת מזהמים. בנוסף, מזהירה העירייה כי אין להשליך למדורה עצים צבועים בצבע או לכה, תחליפי עץ מלא כגון מלמין, עץ תעשייתי ופורמייקה, בקבוקי פלסטיק, פחיות משקה, שקיות ניילון, כלים חד פעמיים, ברזלים, זכוכיות ואבנים.

עיריית רחובות. דואגת לשלום הציבור

המגרשים המותרים למדורות ל”ג בעומר

בן ציון פוגל (ליד אשכול פיס), גבריאלוב פינת הורוביץ, גורודסקי (בחניון הכורכר מול בית העלמין הצבאי), דובנוב (ברחבה מול וייסגל), דרך אצ”ל/המנוף, דרך הים (אחרי כיבוי אש), אלוף פרי, חניון הכורכר (מול הספורטק), השופטים (מגרש מול גן המייסדים), זכריה חתוכה (ברחבה), משה סנה (בסוף הרחוב ברחבה), חבצלת (מול המטווח), יעקב רייפן (רחבת מגרש הספורט ברזילי), יצחק משקה (ליד הכולל), אידלבאום (ליד מס’ 3 ו-5), לוי אשכול פינת הרב דוד ישראל, פדובה פינת דרך הים (מאחורי פדובה 5), רחבת אתר הפרדסנות (דרך בגין), רחבת בית ספר בגין (כפר גבירול), שיטה מלבינה (מול קורנית), שער הגיא (מול מס’ 8), שמשון צור (ברחבה ליד בית העלמין), ששת הימים/משה יתום (ברחבה).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן