news08.net/ads.txt

עצוב: שמעון שיקלי הלך לעולמו

ערב החג היה עצוב במיוחד למשפחת שיקלי מנס ציונה, שליוותה את אבי המשפחה, שמעון, בדרכו האחרונה.

שמעון שיקלי היה דמות מוערצת ומעורכת בעיר. בעברו כיהן כחבר מועצה וסייע רבות לציבור. ברחבי הרשת ספדו למנוח.

“שמעון…המילה “מוות ” לא מצליחה להיות חלק ממך או להתאים לך” – כתב יהודה שמעיה “אדם ואישיות מיוחדת במינה. כנראה שעליך נכתב המשפט “ידו בכל ויד כל בו “.איש רעים שהיה המרכז בכל אירוע. לא נח לרגע כל הזמן ראשך עבד..לארגן עוד טיול, לך לרעייתך או לחברים. להכין עוד מתכון מיוחד, לנסות עוד סוג של יין מיוחד,לבדוק עוד מסעדה מעניינת, לארגן עוד ארוחה לחברים אצלך בחצר..שמעון, היית טוטאלי בויכוחים הפוליטיים.כאשר התוכחת בפוליטיקה, דיברת מדם ליבך ועכשיו לא תידע מה יהיו תוצאות הבחירות בנובמבר. מנעורך היית מעורב בחיי המושבה , נס ציונה. אם זה בתחום הספורט כאשר היית חלק מהנהלת הסקציה, כגזבר הסקציה וחלק מצוות הניהול של קבוצת הכדור יד. אהבת תמיד במפגשי הבוקר להיות מעודכן מה קורה בקבוצות הכדור יד,הכדורסל והכדור רגל. ועכשיו לא תדע אם הסקציה תשאר ליגה בסוף העונה.שמעון,נטלת חלק חשוב בניהול העירה כחבר מועצה.איש ישר והגון שחשב תמיד על טובת העיר.החיים בנס ציונה יהיו הרבה יותר משעממים.נוח בשלום על משכבך חבר יקר ואהוב”.

“צר לי על חבר יקר שהלך טרם זמנו. אמנם בשנים האחרונות לא התראנו בגלל המרחק העצום ביננו ואי הגעתי ארצה בתדירות גבוהה אבל לא הפסקנו לחשוב על שמעון וחווה ושמחנו שבשנים האחרונות מצבו היה טוב והוא זכה לראות צאצאים לילדיו. כל כך עצוב לנו. יהי זכרו ברוך”, הוסיפו רוחלה ויענקלה פורמבה מארה״ב.

“עצוב ומחניק בגרון, שיקלי עם חיוך ובקול המיוחד שלו תמיד נוכח, מושיט יד ומפגין אכפתיות. תמיד אפשר היה למצוא שמ-מעון אצלו, להקשיב ולהשמיע…. חבר טוב של שלושת רבעי נס ציונה ויותר…. תודה רבה שהיית איתנו כל כך הרבה שנים”, סיכם יעקב קורץ.

יהי זיכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן