news08.net/ads.txt

עצומה בנס ציונה: אל תבנו בשטחים הפתוחים וגבעות הכורכר!

האם שמואל בוקסר ייעתר לה?

בימים האחרונים פורסמה עצומה ברשת הקוראת לראש העיר שמואל בוקסר, שלא לבנות בשטחים הפתוחים וגבעות הכורכר. עד כה חתמו עליה 1197 איש, מתוך 1500 שסומן כיעד.

זוהי לשון העצומה:

לראש העיר מר שמואל בוקסר וחברי המועצה שלום,

נודע לנו, תושבי ותושבות נס ציונה והסביבה, על תוכנית רעה ומסוכנת לבנייה של 2000 יח’ דיור וסלילת כבישי גישה בשטחים הירוקים מסביב לשכונת גבעת התור ובאזור גבעת האירוסים. הפרויקט יהרוס את הציביון הירוק של העירנו, ויפגע אנושות בשמורת גבעות הכורכר, תוך הפרת המאזן האקולוגי העדין שלה! נדהמנו לגלות, שאת התוכנית החריגה בהיקפה ובחומרתה, מקדם דווקא כבוד ראש העיר עצמו. תוך שהעירייה מבקשת להעביר את הסמכויות לידי חברה חיצונית (בשם “דירה להשכיר”) שהאינטרס שלה הינו כלכלי לחלוטין, ללא כל קשר לעיר המיוחדת שלנו ולתושבים. נדמה כי ראש העיר והמועצה עומדים להפקיר את התושבים והסביבה לידים חיצוניות. פרויקט ענק זה נעדר כל דרכי גישה, מה שיגרום להרס סביבתי רחב היקף. אנו בטוחים, כי במידה והפרוייקט יועבר לידי “דירה להשכיר” יהיה זה הסוף של נס ציונה כפי שהכרנו אותה. בנס ציונה משמעות בניה זו היא השחתת הטבע והורדת איכות ורמת החיים.מדובר גם על הוספת ובניית תשתיות תחבורתיות, שיגרמו לפקקים ביציאה מהעיר אך גם ביציאה מהשכונה, ובנוסף הכבדה על תשתיות החשמל למשל, שגם כך בקושי עומדות בעומס בניית השכונות החדשות.

בסיום הפרוייקט נס ציונה תראה כמו גרסה קטנה יותר של ראשון לציון!

יתרה מזאת, ההתעלמות של ראש העיר וחברי המועצה, מהפגיעה האקולוגית בשטחים הפתוחים, הינה קשה ובלתי נתפסת. גבעות הכורכר מהוות, בין היתר, מסדרון אקולוגי בין השטחים הפתוחים בראשון לציון ובין הגבעות החשובות לנו כל כך. בנייה מסיבית שכזו בשטחים אלו תהרוס את בית הגידול של חיות, חרקים וזוחלים רבים, שהם בעלי השפעה רבה על תפקודן התקין של גבעות הכורכר שלנו!

שמואל בוקסר, התחייבת בבחירות האחרונות לשמור על השטחים הירוקים בעיר שלנו, זה הזמן לקיים את הבטחתך.אנו, תושבי ותושבות העיר, קוראים לכם להוריד את התוכנית הזו מסדר היום, לא לאשר אותה, ולשמור על המאזן הירוק והכפרי של העיר! אל תתנו לזה לקרות!

לעצומה לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן