עצומה בעד יהודה פרץ: “זה הזמן שלנו להחזיר לו טובה תחת כל אותן טובות שעשה עימנו”

בסוף השבוע עלתה עצומה חדשה לרשת תחת הכותרת “תמיכה במר יהודה פרץ”. העצומה מגיעה לאחר כתבה ששודרה במהדורת החדשות בערוץ 13 – הכבאים שהפכו למשרתים: “מפקד התחנה הכריח אותנו לשמש נהגים ומלצרים” – ולפיה לוחמי האש שמשרתים בתחנה שבשדה התעופה רמון טוענים כי מפקד התחנה, יהודה פרץ, משתמש בלוחמי האש לעיניינו האישיים זאת בזמן שהם נמצאים במשמרת ואמורים לטפל באירועי חירום. רשות שדות התעופה התייחסה לנושא והגיבה כי “בעקבות תלונות אנונימיות שהגיעו לפני כמה חודשים לנציבות שירות המדינה – נדרש מבקר הרשות לבדיקתן. המבקר העביר את התייחסותו ותשובתו לנציבות שירות המדינה. אם קיימות תלונות נוספות או שלא נבדקו – הן תיבדקנה”.

לאותה כתבה התקבלה גם תגובתו של טפסר משנה יהודה פרץ, מפקד תחנת שדה התעופה רמון: “לא שוטפים את הרכב שלי יותר מפעם בחודש, ואין מצב בעולם הזה שמסיעים את משפחתי. מאחר שהייתי נציג ועד עובדים של השדה, כל אורח שהגיע והוזמן לתחנה שלי – נהנה מארוחות. אין הסעות לאף חבר או אורח שאינו כלול בעובדי הרשות. זה לא סוד שעם התקרבות למכרזים שיש בהם קידומים – יש ניסיונות להכשיל ולעכב. אם יש הוכחה למה שמאשימים אותי בו – אתפטר מתפקידי, ואם לא, אדרוש לפטר אותם”.

כך או כך נדמה כי יש מי שהכתבה הזו הטרידה אותו ופרסם עצומה ובה הוא מבקש לתמוך בפרץ, להלן לשון העצומה:

אני קורא לכל לוחמי האש, בעלי התפקידים, המפקדים הקצינים ושאר עובדי שדה התעופה רמון ואף עובדי נתב”ג אשר עבדו לצידו של יהודה פרץ, ונעזרו בו, לגלות ולהביע תמיכה מלאה ופומבית במפקד תחנת הצלה וכיבוי תעופתי יהודה פרץ. זו העת בה נוכל, כל אחד כפי כוחו ומעלתו להשיב טובה תחת טובה לאותו האיש אשר בכל פעם אשר פנינו אליו לעזרה מקצועית ואישית נענינו בחיוב ובנחישות לעזור בכל המרץ, לעיתים זה צלח ולעיתים לא, אך רצון ועשיה לעזרה תמיד היה שם. בניגוד גמור לאותם אנשים, ששכחו את עזרתו בשעה שנתבקש לכך, ושכחו גם את נגעי עצמם את כשלונותיהם מחדליהם ושאר הטעויות שעשו בדרך, אשר לא פעם יהודה פרץ נלחם גם בעבורם ותמך בהם אך ורק בגלל מידותיו וראות עיניו כיצד מפקד ונציג ציבור אמור וצריך להתנהג לפקודיו ולבוחריו בפרט ולבני אדם בכלל. מעולם לא נטר והחזיר להם רעה תחת הרעה שהם גמלו איתו.

זה הזמן שלנו להחזיר לו טובה תחת כל אותן טובות שעשה עימנו ולהתייצב לצידו באופן שלא משתמע לשני פנים. לאותם אלו שמחרישים בעת הזאת ו”לא בוחרים צד” ובוחרים שלא להגיב מאיזה שהוא שיקול רדוד ונמוך שהוא אומר את הדבר הבא, העם היהודי ידוע במידה אחת ומיוחדת שמיחדת אותו והיא הכרת הטוב, כל מי שלא מתייצב לצידו בשעה הזאת קונה לעצמו את המידה ההפכית לה והיא כפיות טובה, מידה שפלה ונמוכה מאין כמוה. למר יהודה פרץ לא מגיע יחס והשפלה כזאת ברוטלית בתקשורת, אותם עובדים ממורמרים פגעו לא רק בשמו אלה גם באשתו וילדיו, ומפאת גאוותם זיכרונם הקצר וחוצפתם החתימו את שם כל המחלקה, אנו החתומים מטה מצהירים כי אין לנו חלק בדעתם ורצון להמשיך לעבוד לצד אותם אלו שהחתימו את שם מחלקתנו בצורה כזאת מכוערת,ומקווים כי אותם “עשבים שוטים” יעקרו ממחלקתנו ויועברו אחר  קלון למקום אחר,שכן ודאי לא יבחלו בשום אמצעי לפגוע גם בנו ובמשפחתנו אם יראו לנכון. אותם “עשבים שוטים” הביעו חוסר אמון גם בהנהלת הרשות, בוועד הרשות, ובנציבות המדינה, שכן גם לאחר שאלו ערכו בירורים בנושא שממצאם כלום ושום דבר, המשיכו ופנו לדיותא התחתונה ביותר, התקשורת, חסרת ההבחנה ויכולת הניטרליות בעוד הם מנצלים את רצונה ליצירת דרמה ורייטינג,מעשה שפל וחסר רחמים הרומס את שמו הטוב של יהודה פרץ, אשר בכל שנות עבודתו פעל,והקיז דם ויזע של עשייה ופעלתנות,איש רב מעשים ועשייה בכל אשר ידו יכולה להועיל ולעזור. נעמוד מאוחדים לצידו של יהודה פרץ ונמנע מאותם עובדים להרוס לנו את המשפחתיות האחווה והחברות שבנינו בהובלתו של יהודה לאורך השנים”.

>> לעמוד העצומה לחצו כאן >>

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יונס
יונס
2 years ago

הטובות שעשה אתכם הן שמפילות אותו.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יונס
יונס
2 years ago

הטובות שעשה אתכם הן שמפילות אותו.

דילוג לתוכן